חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חול המועד באשקלון: חניה חינם ופסטיבל במרינה

פסטיבל סלפי וחניה חינם: כל מה שצפוי באשקלון בחול המועד פסח | מילן מועלם

חול המועד אביבי לפנינו וזה הזמן להתעדכן במה שצפוי לקרות בעיר בשבוע הבא:

▪️תכינו את המצלמות ואת הסמארטפונים כי פסטיבל כזה עוד לא היה פה: עיריית אשקלון מזמינה את התושבים לפסטיבל ׳סלפי׳ בחול המועד פסח במרינה.

קירות צילום ענקיים, מגניבים ותלת מימדיים ימתינו לתושבים במתחם המרינה ויאפשרו להם להיות הכוכבים של התמונה. כמו כן, שחקני שטח ודמויות מוארות, מוזיקה מהנה ותאורה מיוחדת יקשטו את המרינה ויעניקו אווירה של פסטיבל חזרה לשגרה וסיוע לעסקים המקומיים במקום. גם רדיו דרום 101.5 יצטרף לחגיגה ויעביר שידור חי מהמקום.

ראש העיר, תומר גלאם, מזמין את התושבים להשתתף: ״אחרי שנה מאתגרת של ריחוק חברתי, חגים תחת סגר והגבלות על אירועים, אנחנו חוזרים גם לפסטיבלים. אני מזמין את התושבים להגיע לפסטיבל, ליהנות, לעודד את העסקים המקומיים וגם, לשמור על ההנחיות כדי שנוכל להמשיך לחזור לשגרה מלאה, לאירועים ולגילויים המהנים כמו שרק אנחנו יודעים״.

▪️חונים בחינם, קונים מקומי: העירייה תאפשר חניה בחינם בכל המקומות המסומנים בכחול לבן במהלך חול המועד 26.03-03.04.

צילום: אדי ישראל

 

▪️שינוי בפעילות העירייה: במהלך חג הפסח ועד לתאריך 04.04 (כולל) משרדי העירייה יהיו סגורים. לא תהיה קבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני. נשוב לקבל קהל במשרדי העירייה, מיד לאחר החג, החל מיום שני 05.04.21 בהתאם להנחיות ׳התו הירוק׳.

▪️הקורונה עדיין לא לגמרי מאחורינו: בשבוע הבא יפעל מתחם בדיקות הקורונה במרכז הספורט ‘יגאל אלון׳ בימים שני 29.03 ורביעי 31.03 בין השעות 10:00 עד 18:00. רחוב דוד ברגר 12.

מוכנים לפסח

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

פסטיבל סלפי וחניה חינם: כל מה שצפוי באשקלון בחול המועד פסח | מילן מועלם
דילוג לתוכן