חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חגי תשרי מתקרבים? כל מה שכדאי לדעת לקראת רכישת מתנות לראש השנה לעובדים

קרדיט תמונה FREEPIK

כאשר עסק צריך לבחור מתנות לראש השנה לעובדים, יש מספר אפשרויות בולטות שכבר הוכיחו את עצמן כמתאימות, כדאיות ומשתלמות. כמובן ששוברי מתנה תופסים מקום משמעותי בין כל המתנות שנהוג לתת לעובדים. הם מציעים את חופש הבחירה, ומאפשרים לנמענים לפנק את עצמם במשהו שרלוונטי עבורם, ובעצם שוברי מתנה הם צורה מכובדת יותר לתת סכום כסף במתנה. אם אתם רוצים לצאת מהקופסה ומעוניינים במתנה יצירתית ומקורית, תוכלו להרחיק ולפרגן לעובדים שלכם במתנה חווייתית לחג לדוגמה שוברים לספא או כרטיסים למופע טוב או אטרקציה לכל המשפחה. אין ספק שהמתנה שתבחרו לתת לעובדים שלכם משקפת משהו באשר לגישה שלכם כעסק, כחברה או כארגון, ותוכלו לבחור את המסר שאתם מעוניינים להעביר דרך המתנה לכבוד ראש השנה.

המתנות הפופולריות ביותר לתת לעובדים בשנה החדשה

מתנות לראש השנה פופולאריות לכבוד חג ראש השנה יכולות להיות מגוונות, כמובן שיש את המתנות הסטנדרטיות וביניהן מארזי שי של ממתקים ויין או מעדנים ברוח החג כמו ריבות תפוחים, דבש, עוגות וכן הלאה, אבל לא בהכרח, ישנן מגוון מתנות נחמדות שתוכלו לתת לעובדים וחלקן אפילו יכולות לעשות לעסק שלכם שירות. תוכלו לבחור במתנות ממותגות לראש השנה, כאלו שהעובדים שלכם ישמחו לקבל ולהשתמש בהם, ועל הדרך יחשפו את מותג העסק שלכם לעיני כל. העובדה שהלוגו יתנוסס על המוצר תבטיח לכם חשיפה רבה והמשמעות היא פרסום בחינם. בין המתנות לראש השנה הנפוצות והמתאימות ביותר למיתוג ישנן כוסות מעוצבות רב פעמיות לשתייה קרה/חמה או שייקים, תיקים, מטענים לסמארטפונים, דיסק און קי ועוד. היום יש חברות שבוחרות לשלב גם מארז שי רגיל של ממתקים ויין יחד עם מתנה ממותגת, כמובן שהכל תלוי תקציב. אבל בהחלט אפשר ליצור מארז יפה ומכובד ברוח חג ראש השנה שיכלול גם פריט ממותג מסוים ויבטיח שלא רק שהמתנה תשמח את העובד ומשפחתו שייהנו מהממתקים והיין, אלא תשמש אותו ותשרת במקביל את העסק שלכם גם הרבה לאחרי שיסתיים החג.

החוכמה מאחורי מתנות לראש השנה ממותגות

לקראת ראש השנה, מציאת הדרך המושלמת להביע הכרת תודה והערכה כלפי העובדים שלך היא בהחלט בעלת חשיבות עליונה. מתנות ממותגות, עם מגע מתחשב, יכולות לרומם באופן משמעותי את רוחם, לטפח תחושה של אחדות ושייכות במקום העבודה. מתנות לראש השנה אלה לא רק משמשות כאות הערכה, אלא גם משפרות את תדמית החברה בעיני העובדים שלך.

כפי שציינו קודם, לצד המתנות הרגילות שכולנו מכירים, תוכלו לשקול מתנה ממותגת. שילוב אלמנט של התאמה אישית יכול לשפר משמעותית את ערך המתנה, מה שהופך מתנות ממותגות ללא יוצא מן הכלל. התאמת מתנות כך שישקפו הן את זהות החברה והן את תחומי העניין של העובדים יוצרת חוויות בלתי נשכחות שממשיכות הרבה אחרי החג, והחוכמה במתנות כאלה היא בשילוב המושלם שלהם של פרקטיות ויופי. פריטים כאלה ואחרים הם בגדר קנבס למיתוג חדשני, המאפשר לעסק להציג באופן יצירתי את הלוגו והמסר שלו. חשבו על כך  שבכל יום שטוף שמש, כשהמון אנשים מבלים בים או בבריכה, הם משתמשים במגבת ממותגת או בקבוק מים מציגה את המותג שלכם, וכך הוא מוטמע בעדינות בתודעת הציבור.

כאמור, האטרקטיביות האסתטית והשימושיות שלהם, הופכת את המתנות לקמפיין פרסום מאסיבי שמוביל לחשיפה אדירה בכל מקום. כשבוחרים מתנות לראש השנה איכותיות ושימושיות ,, אין ספק שישתמשו בהם יותר, ובכל פעם שהעובדים שלכם ייקחו את הפריט איתם לכל מקום באשר הוא, אנשים סביבם ייחשפו למתנה הממותגת ומדובר באמצעי פרסום חזק מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן