חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"זכינו בשיעור לחיים": שיתוף הפעולה המרגש של מרים פרץ ותלמידי תיכון

מרים פרץ ששכלה את שני בניה בקרב בעזה ובלבנון צילמה קליפ עם תלמידי תיכון מאשקלון וסיפרה על החלטתה לבחור בחיים למרות האובדן הגדול • יוחאי אליהו: "בתור תלמיד לקראת גיוס ששומע את המילים האלה - אני מתמלא ברצון ומוטיבציה לתרום את כל כולי למען הארץ הזו" | מילן מועלם

מרגש עד דמעות: נערים מתיכון אורט אפרידר באשקלון, חברים בלהקת הקפלרים, רקמו שיתוף פעולה לכבוד יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל עם מרים פרץ ששכלה את שני בניה בלבנון ובעזה. בקליפ שרה הלהקה את שירו של עידן רייכל שושנים עצובות כשברקע, פרץ מספרת על בניה והחלטתה לקום מהשכול ולבחור בחיים. בלהקה חברים יוחאי אליהו, אמה שמעוני, דוד איוונוב, דניאל לב, יהונתן וייס, ליאם בקר, מריה ארקליאן, סער אזרן, עילאי אהרוני ורונן זילברמן.

יוזם שיתוף הפעולה עידן גזית סיפר: "היוזמה לפרויקט נבעה מהרצון שלי להעלות את המודעות ביום זה, לכבד את זכר הנופלים ומשפחותיהם היקרות במיוחד ביום הזיכרון, אלה שהקריבו עצמם למען המדינה היקרה לנו מכל. בעיניי מרים וכל המשפחות השכולות הם סמל למסגרת הרוח הישראלית ומהווים סמל ומופת לנתינה, לעזרה לזולת ולאהבת הארץ. עבורי הפרויקט היה מאוד משמעותי, הוא הראה את ההתמודדות של מרים והבחירה בחיים, כפי ששומעים בסרטון מרים בחרה לתת לחיים שלה משמעות ולהמשיך לחיות "להיות מצבה חיה של רוחם".

להקת הקפלרים אורט אפרידר רונסון ומרים פרץ | שושנים עצובות

להקת הקפלרים של בית הספר אורט אפרידר אשקלון בפרויקט מרגש יחד עם מרים פרץ, לקראת יום הזיכרון תשפ"ג. תודה מיוחדת למרים פרץ, עידן רייכל והנהלת בית הספר.

גזית ביקש להודות לעוסקים במלאכה: "בנימה אישית, מגיעה תודה מיוחדת למנהלת ביה"ס דבורה בוסקילה, למורה חנן אוחיון וליוחאי אליהו היקרים שתמכו והאמינו מאוד בפרויקט, ועל זה תודה רבה מעומק ליבי".

חבר הלהקה יוחאי אליהו שיתף: "הפרויקט עם מרים בעל חשיבות רבה בעיני. מלבד הסיפור אודות שני בניה ובעלה ז"ל, זכינו בשיעור לחיים. זכינו במסרים שנחקקו בתוך הלב, ערך הנתינה, האהבה לארץ הזו ולעם הזה. בקליפ מרים מצטטת את בנה אוריאל "עם מכלול הקוצים והצמחים שנכנסו לי לגוף אפשר להקים ערוגה של מטר על מטר, אבל אלו לא סתם קוצים, אלו קוצי ארץ ישראל"".

התלמידים ומרים פרץ. צילום: עדן בוהדנה

 

עוד הוסיף: "אני, בתור תלמיד לקראת גיוס, ששומע את המילים האלה מתמלא ברצון ומוטיבציה לתרום את כל כולי למען הארץ הזו. הפטריוטיות הזו של בניה, מעוררת השראה יוצאת דופן, שתרמה לי, ואני סמוך ובטוח שלרבים מאלו שצפו בקליפ, את תחושת השייכות למדינה שלנו".

מנהלת בית הספר דבורה בוסקילה סיכמה: "שיתוף הפעולה הייחודי עם מרים פרץ שיקף במנגינה מרטיטה ובמילים חוצבות את סיפור קיומנו המהול באבל ושמחה. ביצוע השיר 'שושנים עצובות' של עידן רייכל בצורה מרגשת עד דמעות הביא מימד נעלה להנצחת הנופלים על ידי להקת 'הקפלרים' של בית הספר. המפגש האישי עם מרים פרץ בביתה העצים את החוויה והפך עבור התלמידים אבן דרך משמעותית ביותר בבניית עתידם האישי והלאומי. תודתי הגדולה נתונה לאישה היקרה מכל מרים פרץ, ליוצר המדהים עידן רייכל ולתלמידי בית הספר המופלאים החל מהיוזם והמפיק וכלה במבצעים הכשרוניים, ולי לא נותר אלא לברך על המוגמר הראוי ביותר ליום קדוש זה".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מרים פרץ ששכלה את שני בניה בקרב בעזה ובלבנון צילמה קליפ עם תלמידי תיכון מאשקלון וסיפרה על החלטתה לבחור בחיים למרות האובדן הגדול • יוחאי אליהו: "בתור תלמיד לקראת גיוס ששומע את המילים האלה - אני מתמלא ברצון ומוטיבציה לתרום את כל כולי למען הארץ הזו" | מילן מועלם
דילוג לתוכן