חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זוג מבוגרים אותרו בדירה עם סימני היפותרמפיה

חורף באשקלון: אישה בת 75 פונתה לברזילי במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת | מאת: מילן מועלם

כמעט והסתיים באסון: בשעה 09:23 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר ואישה שנמצאו עם סימני היפותרמיה בדירה ברחוב האיילה בנאות אשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו לבי"ח ברזילי אישה בת 75 במצב קשה, מורדמת ומונשמת וגבר בן 75 במצב קל.

יעקב אמזלג חובש איחוד הצלה מסר: "כשהגעתי לזירה הדלת הייתה נעולה וביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק צוותי כיבוי שהגיעו ופרצו את הדלת. בדירה איתרנו גבר ואשה ששכבו על הרצפה ונזקקו לסיוע רפואי. האשה כבת 75 סבלה מהיפותרמיה ולאחר הסיוע הראשוני היא פונתה במצב קשה לבית החולים ברזילי. הגבר כבן 75 סבל מחבלות קלות (ככה"נ מעד ונחבל) ופונה אף הוא לבית החולים".

פעילי החסד בעיר קוראים לתושבים לשאול לשלומם של שכניהם המבוגרים כדי למנוע את האסון הבא. בעיקר בתקופות בהם יורדים גשמים ומבוגרים המתגוררים בגפם מתקשים לבקש עזרה, יש להגביר את העירנות ולבדוק את מצבם של השכנים הנדרשים לסיוע. אם ידוע לכם על תושבים שזקוקים לעזרה, ניתן לפנות למוקד העירוני, ארגון ידידים, איחוד הצלה ומתנדבים נוספים הזמינים בכל עת לסייע לאוכלוסיה המוחלשת ולמבוגרים.

במהלך הלילה החל לרדת גשם באשקלון והטמפרטורות צנחו משמעותית ביחס לאתמול, שהיה יום חמים ואביבי. הגשם יירד גם במהלך היום ולכן הודיעה העירייה על ביטול מופע הרחפנים שהיה אמור להתקיים הערב בטיילת צפניה. המופע יתקיים בנר אחרון של חנוכה, ביום ראשון הקרוב כמו גם ההופעה של אביהו מדינה בדשא באפרידר.

ארכיון דוברות מד"א

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

חורף באשקלון: אישה בת 75 פונתה לברזילי במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת | מאת: מילן מועלם
דילוג לתוכן