חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"זה על המצפון שלכם": המשטרה פינתה את המסעדה בפארק

מסעדת משפחת חג'ג' בפארק הלאומי פונתה היום על ידי המשטרה בצו בית משפט. האחים הגיעו אתמול לישיבת המועצה, חברי המועצה הגיבו בשתיקה וחלקם אף עזבו באמצע | מילן מועלם

במשך שנים נאבקה משפחת חג'ג' בדרישת פינוי המסעדה שבבעלותה בפארק הלאומי ע"י רשות הטבע והגנים והיום זה קרה. המשטרה הגיעה הבוקר לפנות את המסעדה הוותיקה כשבמקום נמצאים עשרות מתושבי העיר שהאמינו עד לרגע האחרון שעיריית אשקלון תעמוד בהבטחתה ותעצור את הפינוי.

אתמול הגיעו שניים מהאחים לישיבת המועצה ודרשו את זכות הדיבור. השניים דיברו בכאב ואף הזילו דמעה על הקשיים אותם הם חווים מול רשות הטבע והגנים וסיפרו כי במשך השנים זכו לשלל הבטחות מראש העיר תומר גלאם שלא עמדו במבחן המציאות.

"חבל שראש העיר לא נמצא פה. כמה אנשים היו מעורבים לעומק בנושא הזה. יש ביד כל אחד ואחת מכם למנוע את הפינוי. אתם זורקים שבע משפחות לים, אני מקווה שתצליחו לישון טוב בלילה. במשך שישים שנה ישבנו שם כחוק. עיריית. אשקלון נתנה אישורים. אנחנו לא עבריינים, לא פושעים. עבדנו בכבוד. אבא שלנו קנה את המקום בכספו".

האחים פנו לחברי המועצה שהגיבו בשתיקה וחלקם אף עזבו את אולם הישיבות ואמרו: "אתם כולכם היום יושבים ושותקים. זה על המצפון שלכם. אני לא מאחל לאף אחד מה שאמא שלי עוברת היום. בשבוע שעבר ראש העיר העלה סרטון והודיע שפותחים את הפארק לאשקלונים. שלחתי לו הודעה ואמרתי לו שהוא יכל לחכות עם זה כשהוא יודע שמפנים אותנו. ראש העיר אמר לאחי כל הזמן לא יקרה דבר כזה וזה קרה".

מרשות הטבע והגנים: "פינוי הנכס נעשה על ידי ההוצאה לפועל מכוח פסק דין חלוט ומוסכם ובהתאם לכל דין, וזאת לאחר שמחזיקת הנכס סירבה לפנותו בעצמה בהתאם להוראות פסק הדין. הרשות פועלת בהתאם להוראות בית המשפט ובשיתוף פעולה עם גופי אכיפת החוק על מנת להשיב את החזקה בשטח לרשות ועל מנת להמשיך ולנהל את הגן הלאומי למען הציבור הרחב."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מסעדת משפחת חג'ג' בפארק הלאומי פונתה היום על ידי המשטרה בצו בית משפט. האחים הגיעו אתמול לישיבת המועצה, חברי המועצה הגיבו בשתיקה וחלקם אף עזבו באמצע | מילן מועלם
דילוג לתוכן