חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וויגובי – הבשורה החדשה של המאה

קרדיט לתמונה FREEPIK

עולם ההרזיה עובר מהפך מהפכני, עם התקדמות בשיטות ובכלים, שהופכים את התהליך לקל ויעיל מאי פעם. בין החידושים פורצי הדרך הללו היא וויגובי, תרופה להזרקה שזכתה לתשומת לב משמעותית, בחיפוש אחר ירידה בת קיימא במשקל.

המוצר פותח על ידי חברת התרופות הנודעת נובו נורדיסק, וויגובי היא נגזרת של התרופה המוכרת לסכרת- אוזמפיק. כפי שהוכיחו מחקרים שנערכו בארצות הברית ובאירופה, לוויגובי יש פוטנציאל לעזור לאנשים לאבד עד 20% ממשקל גופם, תוך הפחתת הסיכון לפתח סוכרת בשיעור מדהים של 80%.

התוצאות המדהימות הללו, הפכו את וויגובי לאחת התרופות המבוקשות ביותר, בעולם הירידה במשקל.

תהליך הרזייה קל עם וויגובי

לאור ההצלחה המוכחת של התרופה, אין היסוס לגבי שימוש בה לצורך הפחתה במשקל והרזייה. ממש כפי שאין סיבה, להמשיך לסבול מכל מחלה שיש לה פתרון תרופתי. וודאי כאשר מדובר על השמנה- שהיא אם האימהות של המחלות במדינות המתועשות.

עם ראיות כה משכנעות התומכות בשימוש בהם, אין סיבה לסבול בעיות בריאותיות, או לנקוט בשיטות דיאטה קיצוניות, כאשר יש פתרון רפואי זמין. במקום לסבול מדיאטות מגבילות או משטרי הרזיה לא מציאותיים, וויגובי מציעה גישה מבוקרת, בטוחה ומפוקחת להורדת משקל עודף. על ידי התייעצות עם רופא וקבלת האישור הדרוש, אתם יכולים לצאת לדרך לירידה במשקל, שהיא לא רק אפקטיבית במיוחד אלא גם נוחה ומבוקרת רפואית.

מי זכאי לקבל וויגובי על פי מרשם רופא?

לקבלת אישור לווגובי, ישנם שלושה תנאי סף, שחובה לעמוד בהם:

  • בעלי BMI של מעל 27, כאשר הם סובלים מגורם סיכון נוסף, כמו יתר לחץ דם, סכרת, ועוד.
  • BMI של 30 ומעלה, גם ללא סיכון רפואי נוסף.
  • התרופה מאושרת רק החל מגיל 12.

חשוב לציין כי כמו לכל תרופה, גם לוויגובי יש תופעות לוואי, אך תוך ימים בודדים ברוב המקרים, הגוף מתרגל לתרופה, ותופעות הלוואי פוסקות: בחילה, הקאות שלשולים, גזים, ריפלוקס.

מה התהליך של טיפול בוויגובי?

לצורך הפקת רווח משמעותי מהזריקה, חשוב שתעברו אבחון מקדים, וייעוץ רפואי מאיש מקצוע, על מנת לוודא כי אכן התרופא תוכל לעזור לכם. בנוסף, חשוב לעבור ייעוץ תזונתי מותאם אישית. נטילת תרופה להורדה במשקל, לא פוטרת אתכם משמירה על מה שנכנס לפה, אך היא מקלה את העבודה מאוד, ומקצרת תהליכים.

איש מקצוע בתחום ילווה אתכם לכל אורך הדרך, וחשוב גם שתקפידו על תכנית אימון אישית, לשילוב אימוני כושר. כך תרזו מהר יותר, ותרוויחו גוף אתלטי ורזה.

עם וויגובי, תרופת ההזרקה לירידה במשקל, הגיע עידן חדש, של ניהול משקל יעיל ויציב לאורך זמן. קחו את קידמת הרפואה לידיים שלכם, וצאו למסע לעבר אורח חיים בריא, שמח ומספק יותר. התייעצו עם הרופאים שלכם עוד היום, כדי לבחון את האפשרויות, שוויגובי יכולה להציע במסע הירידה במשקל שלך.

Obesity – פורטל התרופות להרזיה המקיף בישראל

אם אתם רוצים למצוא את עצמכם במסע הרזיה, ומחפשים מידע על תרופות נגד השמנה, obesity מציעה לכם שפע של מידע מגוון, מקיף, מתקדם ומקצועי בתחום.

תמצאו אצלנו מידע הדרכה ותמיכה, גם על תרופות כמו מונג'רו, רזין, סקסנדה ועוד, בדרך לאורח חיים בריא יותר, ורזה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן