חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וואו! מצאנו לכם את 5 הבריכות הטבעיות היפות בעולם

שכשוך נעים:Booking.com מציגה חמש בריכות שחייה טבעיות מרהיבות ברחבי העולם

כ-79% מהתיירים הישראלים ו-83% מהתיירים בעולם מעידים כי הם בוחרים יעד לטיול על סמך נופי טבע מרהיבים, ובימים מהבילים אלו של סוף הקיץ, בריכות שחייה טבעיות, קרירות ורעננות, עונות בדיוק על הדרישות האלה, וגם מאפשרות למטיילים להנציח אותן בתמונות סלפי-טבע יפיפיות. מכיוון שהמשימה של Booking.com היא לעזור לכולן ולכולם לחוות את העולם, מומחי התיירות של החברה בנו מסלולי טיולים לחמש בריכות שחייה טבעיות מהיפות בעולם, המשלבים אטרקציות ומקומות לינה מומלצים מסביבן. כל שנשאר לכם לעשות, זה לא לשכוח לארוז בגד ים.

Booking.com

בריכת המעיינות ברטון אוסטין, טקסס 

מעיינות ברטון (Barton Springs) הם ארבעה מעיינות טבעיים שהמים בהם מגיעים מאקוויפר אדווארדס (Edwards Aquifer). הם נמצאים ליד ברטון קריק (Barton Creek) בפארק זילקר (Zilker Park) שבאוסטין. מעיין מיין ברטון (Main Barton) הוא הגדול ביותר מכולם, והוא מספק מים לכל מעיינות ברטון. המעיינות שבאוסטין הן יעד פופולרי לבילוי בקרב תיירים בזכות טמפרטורת המים הקרירה שלהן שעומדת על 20–22 מעלות צלזיוס בממוצע לאורך כל השנה, ולכן מרענן לטבול בהם בכל עונה. הבריכה, שמוקפת במרחב ירוק, רחב ומרגיע, היא גם שמורת טבע מוגנת עם אמצעים לשמירה על בעלי החיים והצמחים שחיים בה, כמו הסלמנדרה של מעיינות ברטון שנמצאת בסכנת הכחדה. 

האתר פתוח מחמש בבוקר עד עשר בערב, ובכך הוא מאפשר ליהנות מהאווירה הטבעית במעיין בשעות שונות של היום. למי שרוצים לבלות אפילו יותר זמן במים, כדאי לנסות את סיור הקיאקים באוסטין שניתן להזמנה ב-Booking.com. זו חוויה מיוחדת שמאפשרת להכיר את אוסטין מנקודת מבט מעט אחרת, באמצעות חתירה ממרכז העיר אל מעיינות ברטון, דרך 'גשר העטלפים' המפורסם. הסיור הזה באגם ליידי בירד (Lady Bird) כולל גם תצפית נהדרת על קו הרקיע של העיר שממול. בסוף יום של חתירות ושכשוכים במעיין הנעים, ניתן להתמקם במלון Fairmont Austin Gold Experience שנמצא במיקום מעולה במרכז העיר אוסטין, וממנו נשקף נוף נהדר של האדריכלות המגוונת בעיר. במקום יש חמש מסעדות וברים, בריכה אלגנטית במרפסת שבקומה השביעית ומרכז כושר. אלו שמחפשים אתגרים נוספים, יוכלו ליהנות באגמים שמקיפים את מקום האירוח מגלישת סאפ, שיט בסירה או חתירה בקאנו.

Booking.com

מערת השירה, רוקה וקיה, איטליה

מערת השירה (Grotta della Poesia) היא בריכת שחייה טבעית שנמצאת בכפר רוקה וקיה (Roca Vecchia) בחוף הים האדריאטי של איטליה, בין לצ'ה (Lecce) לאוטרנטו (Otranto). הבריכה היא אחד מאתרי הטבע היפים ביותר שאפשר לשחות בהם באזור פוליה (Apulia), ויש שאומרים שזו הבריכה הטבעית היפה ביותר בעולם. מערת השירה הייתה בעבר שתי מערות מחוברות. בעקבות קריסת התקרה שלהן לפני שנים רבות מאוד, הבריכה נמצאת כיום באוויר הפתוח. באתר הארכיאולוגי החשוב הזה יש גם מגוון כתובות ופריטים מתקופת הברונזה שהתגלו בקרבת מקום. תושבים מקומיים ותיירים לא מגיעים לשם רק כדי לשחות במי הטורקיז, אלא גם כדי לראות איך תצורת הסלע הייחודית במערה היפהפייה הזו התפתחה לאורך השנים. 

כדי לאגור כוחות ליום החווית הבא, מומלץ להזמין חדר באתר הנופש  Agriturismo Masseria Costarella שהינו בית כפרי עתיק אשר משתתף בתוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה' של Booking.com. האתר נמצא במרכז מחוז סלנטו (Salento), מרחק נסיעה קצר ממערת השירה. מסביבו ניתן למצוא שפע של מקומות מעניינים. מקום האירוח נמצא מחוץ לעיירה הקטנה בורגאנייה (Borgagne), כאשר העיר היפה אוטרנטו (Otranto) נמצאת במרחק 20 דקות נסיעה. 

בריכת אייסברג בחוף בונדי סידני, אוסטרליה 

כשחושבים על סידני ועל חוף בונדי, אחת התמונות הראשונות שעולה בראש היא ככל הנראה של בריכת אייסברג בחוף בונדי, אחת מהבריכות המצולמות ביותר בעולם. כידוע, לא חסרים חופים יפהפיים ובריכות סלע פתוחות בסידני, אך זו הבריכה המפורסמת ביותר, וכשרואים אותה לראשונה זו בהחלט חוויה עוצרת נשימה. הבריכה הטבעית פתוחה לאורך כל השנה ומתאימה לכל הגילאים. מכיוון ששחייה יכולה לפתוח את התיאבון, אחרי שחייה ממריצה בבריכת אייסברג אפשר לאכול ארוחת צהריים, תוך כדי שיט בנמל. זו רך גם מעולה להכיר את העיר קצת יותר לעומק, כאשר בזמן השיט תוכלו ליהנות מהנופים ומבריזת הים המרעננת, ולהינות ממאכלי ברביקיו אוסטרליים קלאסיים.  

מקום האירוח Bondi Beach House הוא בית אוסטרלי חמים שנמצא במרחק הליכה קצר מחוף בונדי ומחוף טמאראמה (Tamarama) בסידני. הבית נמצא גם במרחק דקות ספורות מבריכת אייסברג, והוא נווה מדבר של שמש, חול ומים. 

סנוטת סמולה, יוקטן, מקסיקו 

סנוטת סמולה (Cenote Samula) היא בריכה תת-קרקעית שלווה וציורית שנמצאת בחצי האי יוקטן (Yucatán) שבמקסיקו. הבריכה היא אחת מכ-3,000 בולענים תת-קרקעיים שמפוזרים באזור הזה במקסיקו, והיא היפה מכולם. סנוטה היא סוג של בולען טבעי שנוצר לאחר התמוטטות של מערות מאבן גיר, כשמי התהום שמתחתיהן נחשפים לאוויר. לסנוטת סמולה יש פתח אחד בתקרה, שמאפשר לקרני שמש לחדור פנימה, וחושף את הצבע הכחול הצלול והטבעי של המים. סנוטת סמולה מהווה מקום מושלם לשחות בו ביום קיץ חם, כי המים שבה נשארים קרירים לאורך כל היום, בזכות מיקומה מתחת לאדמה.

חובבי ההיסטוריה בוודאי ישמחו לגלות כי בויאדוליד (Valladolid), העיר הקרובה ביותר לסנוטה, ניתן ליהנות מסיור הליכה פרטי במסגרתו אפשר להכיר את האזור המקסים של מרכז העיר וללמוד על התרבות המקומית ועל האתרים האדריכליים המפורסמים שבעיר. אלו שירצו לדעת יותר על סנוטות תת-קרקעיות מוזמנים להשתתף בסיור "חוויה בעקבות העולם התחתון של בני המאיה", שכולל גם ארוחת ערב. הסיור המודרך הזה הוא הזדמנות ללמוד על תשע רמות שונות של העולם התחתון בתרבות המאיה, ולאכול מאכלים מקומיים מסורתיים. אפשר לשלב לחופשה הזו גם שהייה במלון Casa Cuyo Hoteltar  שמשתתף בתוכנית 'תיירות ידידותית לסביבה', ובו ניתן ליהנות ממסעדה, נוף לגן ירוק ושופע וגם ממרפסת גדולה משותפת – שמהווה לוקיישן אידיאלי למשקה צונן כשהשמש שוקעת על פני הג'ונגל. 

מפלי קואנג סי, באן לונג, לאוס

מפלי קואנג סי (Kuang Si), שמוקפים בג'ונגל טרופי שופע צמחייה, הם מהיעדים האהובים על מקומיים ותיירים כאחד, והם נחשבים לאחד מאתרי הטבע היפים והמרשימים ביותר בלאוס. המפלים נמצאים במרחק 29 ק"מ דרומית ללואנג פרבאנג (Luang Prabang), עיר הבירה המלכותית לשעבר. אם אתם מבקרים בעיר ובמקדשים הבודהיסטים הרבים שבה, תוכלו להגיע ממנה עד המפלים באמצעות מגוון אפשרויות תחבורה בעיר. המים במפלים זורמים מגובה של 50 מטר אל מספר בריכות רדודות, לפני שהם ממשיכים לזרום אל הנהר שנמצא בג'ונגל שמתחתיהם. האקלים במפלי קואנג סי קריר יותר ביחס לסביבה, ולכן זה מקום נהדר לברוח אליו מהחום הטרופי לטייל בסביבת המפלים וליהנות מטבילה מרעננת. 

אם אתם מחפשים להוסיף עוד קצת מים לחופשה שלכם, עם בריכה רחבה ושירות שיט הלוך-חזור בסירה אל האי דון דנג (Don Daeng), שנחשב למקום מעולה לרכיבה על אופניים וטיולי הליכה שקטים, כדאי לכם להזמין לילה במקום האירוח La Folie Lodge, בו תוכלו ליהנות מכל השירותים הללו. אתר הנופש הזה משקיף על נהר המקונג (Mekong) ונמצא במרחק הליכה קצר מהחוף ושמונה ק"מ ממקדש ההינדו הקמרי ואט פהו (Wat Phou), אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

שכשוך נעים:Booking.com מציגה חמש בריכות שחייה טבעיות מרהיבות ברחבי העולם
דילוג לתוכן