חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וואו! האגם בשכונת אגמים בשלבי סיום ואנחנו יודעים מתי הוא ייפתח

האגם המדהים שנבנה בימים אלו בשכונת אגמים נמצא בשלבי סיום: מתי הוא ייפתח, מתי יהיה פעיל ומה צפוי להיות שם וגם – מה מפריע לתושבי השכונה? | מילן מועלם


אחרי שנים של המתנה, ממש בקרוב ייפתח לקהל הרחב האגם המדהים בשכונת אגמים ומסביבו פארק רחב ידיים, מסעדות, אמפי להופעות ואטרקציות ספורט ימי. על הפארק ממונה ראש המנהלת רפי בן דוד שהתחייב לסיים את הקמת המקום בזמן קצר ואכן במהלך חודש אוגוסט צפויה הפתיחה החגיגית.

בחודשי החגים צפויה העירייה לקיים במקום גם הופעות של אמנים מובילים כשחלק מההופעות יהיו בחינם לרווחת התושבים. בעירייה מעריכים כי האגם והאזור המדהים שנבנה סביבו יהפכו במהרה להיות אטרקציה מובילה בישראל שתשמוך גם מבקרים מכל רחבי הארץ. המקום יהיה פתוח לקהל בין השעה 7:00-23:00.

בימים האחרונים הקימה העירייה גדר מסביב לפארק – שתאפשר את נעילת המקום בשעות הלילה על מנת למנוע כניסת "אורחים" בלתי רצויים והקמת מטרדי רעש לתושבים המתגוררים על קו האגם. התושבים המתגוררים בסמוך לאגם טענו כי מדובר בגדר המכערת את הנוף מביתם ומונעת מהם גישה אל תוך הפארק וקראו לעירייה להסיר באופן מיידי את הגדרות.

גורם בעירייה אמר כי "מקום כזה שפרוץ לכל דורש נועד לפורענות. אנחנו מודעים לתלונות התושבים בעניין הגדר אבל ביום שהפארק יהיה פעיל ואיכות חייהם תיפגע הם ידרשו מיד את גידור וסגירת המקום. בנוסף, לא יתאפשר לבטח את באי המקום אם לא יהיה גידור שישמור על חיי התושבים והילדים. האגם עמוק ומסוכן ואסור להיכנס אליו ללא השגחה. לא ניתן לאגם כזה להפוך להיות מקום לכל מיני מטרידים כמו בחופי הים. בבאר שבע ומקומות נוספים לא גידרו ומתחרטים על כך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן