חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התגעגעתם לגשם? זה מזג האוויר הצפוי מחר באשקלון

אחרי הגשם בשוטף שירד באשקלון ביום שישי, נראה כי האביב המטורף לא אמר את מילתו האחרונה וגם מחר צפוי הגשם לבקר בעיר | הזירה באשקלון

משטרת ישראל מתריעה מפני סכנה בעקבות מזג האוויר הגשום הצפוי ביומיים הקרובים באזור הדרום וממליצים לציבור המטיילים שלא להגיע לאזורי הנחלים, בהם זרימת מים העלולה לגרום לסחף וסכנה ממשית.

על פי תחזית המטאורולוגית, החל ממחר בשעות הבוקר (יום שלישי) ועד ליום רביעי לפנות בוקר, צפויים גשמיים מקומיים בדרום הארץ כולל באשקלון ומדבר יהודה וקיים סיכוי לשיטפונות מקומיים באזורים אלו ובנחלי הנגב בפרט, העלולים לגרום להצפות בצירי התנועה במוקדים שונים בדרום.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לכלל הציבור לנהוג בזהירות רבה ולא להתקרב לאזורי שיטפון ומאגרי מים שאינם מוסדרים, בשל הסכנות הקיימות לנפילה, היסחפות טביעה. בנוסף, חל איסור לחצות נחלים זורמים ויש לנהוג במשנה זהירות ולהישמע להוראות השוטרים שיוצבו בעמדות החסימה וההנחיות שיופצו בהתאם לתנאי מזג האוויר".

עוד נמסר: "רוחות חזקות עלולות להוביל לקריסת עצים, עמודים וכיו״ב, וכן להתעופפות של חפצים שונים ולהוביל לפגיעה בעוברי אורח – יש לדווח על כל מפגע מעין זה לרשויות בהקדם. משטרת ישראל נערכת למתן שירות מיטבי לציבור משתמשי הדרך, בכבישי הארץ ובצירים הראשיים בפרט, הכל במטרה לשמור על חייהם ובטיחותם של כלל אזרחי ישראל".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

אחרי הגשם בשוטף שירד באשקלון ביום שישי, נראה כי האביב המטורף לא אמר את מילתו האחרונה וגם מחר צפוי הגשם לבקר בעיר | הזירה באשקלון
דילוג לתוכן