חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת רכב לחודש

קרדיט תמונה: FREEPIK

כאשר אדם מבקש לשכור רכב לתקופה קצרה של זמן מערכת השיקולים שלו יחסית ברורה וזאת מפני שרובן רובן של השכרות הרכב הן השכרות לטווח קצר מה שגורם לשוכרי רכב רבים לצבור ניסיון בסוג כזה של השכרות. כאשר אתם מבקשים להשכיר רכב לתקופה ממושכת של כחודש או יותר, אתם צריכים לתת הדעת למגוון שיקולים שהוא מעט שונה מהשיקולים הרגילים עליהם אתם נותנים את הדעת בדרך כלל.

עלויות ההשכרה

בשונה מהשכרה לפרקטי זמן קצרים, כאשר מדובר להשכרה לטווח של כחודש או יותר עלויות ההשכרה הופכות לגבוהות באופן משמעותי ללקוח הפרטי. המשמעות היא שפערים במחיר עשויים להביא להשפעה ניכרת על כדאיות העסקה ולהשפיע באופן מהותי על חברת ההשכרה עמה תבחרו להתקשר. כמובן, במרבית המקרים חברות ההשכרה מפחיתות את עלות ההשכרה היומית ככל שמשך ההשכרה מתארך. בנוסף, עלות ההשכרה, כאשר מדובר על השכרת רכב לחודש או יותר, נקבעת בהתאם למטרת השימוש. כאשר מטרת השימוש היא נסיעות קצרות בלבד, במקרים מסוימים תתחשב בכך חברת ההשכרה תוך עיגון העניין בחוזה ההשכרה, ובכך תוכלו להפחית את עלויות ההשכרה. לאחר חריגה מתעריף זה תיאלצו לשלם סכומים נוספים.

מי צריך רכב לחודש?

ייתכן כי יהיו רבים שיתמהו מי זקוק לרכב שכור לפרק זמן כה ממושך. ובכן, ישנם מקרים רבים בהם אנשים זקוקים להשכרת רכב לפרק זמן של כחודש. כך לדוגמא מצב בו רכבו של אדם נגנב או הושבת מטעמים טכניים הוא מצב שכיח בו אנשים זקוקים להשכרה ממושכת של רכב. אפשרות אחרת היא כאשר אדם מוכר את רכבו במטרה לקנות רכב חדש, והוא נאלץ להמתין תקופה מסוימת עד לרכישת הרכב החדש. מצב אפשרי אחר הוא כאשר בעל עסק שוכר את שירותיו של עובד לתקופה קצרה ומוגבלת בזמן. מקרה שכיח אחר הוא כאשר צוות עסקי או לקוח עסקי מגיע לנסיעת עסקים לארץ לתקופה במהלכה הוא זקוק לרכב. לפעמים מדובר על השכרת רכב בחול לטיול ארוך של חודש.

במה צריך להתחשב?

כאשר אתם בוחרים רכב, בין אם לתקופה קצרה ועל אחת כמה וכמה לתקופה של כחודש או יותר, עליכם לתת את הדעת למגוון שיקולים שלהם עשויה להיות השפעה על כדאיות העסקה ועל הרצון שלכם להתקשר בעסקה. עליכם לשקול את גודל הרכב, את מספר המושבים שבו, את אופי הנסיעות שאתם צפויים לעשות ברכב, את אבזור הרכב, את נוחות הנסיעה, את גודל תא המטען ואת רמת החיסכון בדלק. לכל אחד מהפרמטרים הללו השפעה אחרת על כל לקוח. כך לדוגמא לקוח המבקש לשכור רכב עבור שותף עסקי שלו שצפוי לעשות ברכב נסיעות עירוניות בלבד סביר להניח ייתן דגש על רמת האבזור ונוחות הנסיעה. בשונה, מכך, אילו מדובר בהשכרת רכב עבור טיול משפחתי ממושך סביר להניח כי ינתן דגש משמעותי יותר על מספר המושבים, החיסכון בדלק וגודל תא המטען.

בחירת חברת השכרה

כאשר אתם מבקשים לבחור חברת השכרה עליכם לשים דגש משמעותי על הותק והאמינות שלה. משתנה הוא קריטי בעת חירום ובמקרה שתיאלצו לבוא במגע עם חברת ההשכרה בשל סוגיות העשויות לעלות במהלך השימוש ברכב. מעבר לכך, שימו דגש על בחירת חברת השכרה המציעה לכם את המחיר הטוב ביותר, שחוזה ההשכרה שלה הוא הנוח ביותר עבורכם, ושצי הרכבים שלה מציע אפשרויות המתאימות לצרכיכם. כמו כן, וודאו כי צי הרכבים של החברה מטופל ובטיחותי וכי חברת ההשכרה אינה מתרשלת בכך. כמו כן, בחנו את מעטפת השירותים של החברה – שירותי דרך, מוקד שירות, סניפים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן