חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השכרת רכב בדובאי לתקופה ממושכת

קרדיט תמונה FREEPIK

 

דובאי הצטרפה בשנים האחרונות לרשימה של היעדים האהובים על ישראלים, זאת הודות להסכמי אברהם ההיסטוריים וכמובן למגבלות הקורונה של השנים האחרונות שכן, במהלך תקופה ממושכת בה רוב גבולות השמיים היו סגורים לחלוטין דובאי הייתה פתוחה עבור כל הדורש וכמעט ולא כללה שום הגבלות. מאז ישראלים המשיכו לבקר בדובאי בתדירות די גבוהה, ואפשר להגיד בגדול שהתייר הישראלי התאהב בפנינה של המזרח התיכון ובכנות? אין הדבר מפתיע. לדובאי יש המון מה להציע, בין אם אתם מחפשים טיול שהוא בטן גב, שופוני ויוקרה, אטרקציות וחוויות או אפילו רכבים מרהיבים אותם תוכלו להשכיר. בכתבה זו, החלטנו להסביר לכם כל מה שצריך לדעת על השכרת רכב לדובאי לתקופה ממושכת וכל הסובב סביב נושא זה.

השכרת רכב בדובאי – למה כדאי לכם לעשות זאת?

בעת בה אנו מדברים על השכרת רכב בדובאי , חשוב מאוד לציין כי זו ללא כל ספק אחת הדרכים המומלצות להתנייד במהלך הטיול שלכם. תחילה, כדאי לדעת כי רוב האטרקציות המרכזיות בדובאי מרוחקות יחסית אחת מהשנייה. נכון, מערכת התחבורה הציבורית בדובאי די מרשימה ולחלוטין אפשר ליהנות תוך כדי שאתם סומכים עליה עבור ההתניידות שלכם, אבל בכל זאת – טיול עם תחבורה ציבורית פחות או יותר אומר שאתם תלויים בזמני ההגעה של הקווים, מעבר לכך שכמו שאמרנו, האטרקציות רחוקות אחת מהשניה, כך שהדבר עשוי להעריך את הדרך שלכם לא מעט זמן. מנגד, כאשר אתם נוסעים עם רכב מפנק כמו שתוכלו לעשות על ידי השכרת קאדילק בדובאי אתם תלויים אך ורק בלו"ז של עצמכם, ואתם יכולים להגיע לאן שתרצו מתי שרק תרצו. כמו כן, השכרת קאדילק בדובאי או כל רכב יוקרה אחר בוודאי משדרגת את החוויה שלכם, גורמת לכם לנסוע בהמון סטייל ובכללי – נותנת לכם להשתלב היטב באווירת השופוני והיוקרה שדובאי מציעה לכל הדורש.

קצת על הכבישים של דובאי

הכבישים של דובאי הם סיבה מצוינת להשכיר רכבים בעת בה אתם שוהים ביעד הנחשק. מדובר בעצם על כבישים פתוחים, נוחים ובטיחותיים מאוד, כך שחווית הנסיעה שלכם תהיה מהנה מאוד וחסרת פשרות והכי חשוב – תוכלו להגיע לכל מקום בו אתם מעוניינים במהירות בלי לדאוג כלל, בין היתר מאחר ויש גם לא מעט כבישי אגרה לשירותכם.

דברים שחשוב שתדעו

אחרי שהסברנו לכם למה מומלץ להשכיר רכבים בדובאי, כעת עליכם לדעת מספר דברים לפני שאתם טסים:

  • אפשר להשכיר רכבים רק מגיל 21 – בדובאי ניתן להשכיר רכבים רק החל מגיל 21 ומעלה, וכן גם תצטרכו ניסיון נהיגה של לפחות שנה על מנת שיתאפשר לכם לעשות זאת. חברות מסוימות מאפשרות לנהגים רק מגיל 25 ומעלה להשכיר, ואילו בשני המקרים ייתכן כי תשלמו עלות נוספת בגין היותכם נהגים צעירים.
  • אסור לנהוג עם אלכוהול, בכלל! – בדובאי יש אפס סובלנות לנהיגה בשכרות, אך חשוב לדעת שלפי החוק המקומי באמירויות אסור לנהוג ולו עם טיפה אחת של אלכוהול בדם. כמו כן, מוטב לדעת כי החוק המקומי מאוד קפדני והעונשים מאוד כבדים, אז אם אתם רוצים להימנע מקנס אדיר – עדיף שלא תנהגו ותשתו בכלל ולא תתחכמו.

לסיכום

אין ספק כי דובאי נחשבת לאחד היעדים המהנים בעולם, אך מה יכול להשלים לכם את החוויה ולהפוך אותה לנוחה פי כמה מבחינת התניידות? בדיוק, השכרת רכבים בדובאי. זו בדיוק הסיבה שהסברנו לכם בכתבה זו כל מה שצריך לדעת על השכרת קאדילאק בדובאי וכל היוצא בכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן