חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרב אלירן אוחנה על שניר בוחבוט: "איש של נתינה"

הלוויתו של שניר בוחבוט התקיימה אמש. הרב אלירן אוחנה: "בנאדם מדהים, צער כבד" | מילן מועלם   

אבל כבד ירד שלשום על חבריו ומשפחתו של שניר בוחבוט שנרצח בכניסה לבניין ברחוב בני עקיבא

בוחבוט נורה בראשו ולמרות נסיונות צוותי ההצלה להציל אותו, מותו נקבע בזירה. אתמול הובא בוחבוט למנוחות ואחריו הלכו עשרות מחבריו הקרובים.

חבריו סיפרו על אדם שעסק בחסד ונתינה והתקרב בשנים האחרונות לדת ובפרט לרבי נחמן, היה משתתף בשיעורי תורה ועוזר לפרט. בסביבתו מתעקשים שמדובר בטעות בזיהוי והוא לא היה היעד לחיסול.

שניר בוחבוט ז"ל

כבר תקופה ארוכה שהעבריינים באשקלון מחממים מנועים והשבוע כאמור חלה עליית מדרגה בקרבות בין הארגונים . אגב, במשטרה כבר נמצאים בכוננות תקופה ארוכה ושיערו שהעיר תחזור למתכונת חיסולים בעקבות מלחמת ארגוני הפשע באזור.

כזכור, בחודשים האחרונים התרבו אירועי הירי בעיר, זריקות רימונים ואף סמים ונשק ובמשטרה העלו כוננות והיו דרוכים לקראת עליית מדרגה אפשרית באירועים הפליליים.

כבר לפני כחודשיים, בכתבה שהתפרסמה בעיתון סקופ, סיפר בכיר במשטרה על שחקן חדש בזירה המקומית, העבריין מיכאל מור, ראש כנופיית פשע ענפה בצפון הארץ.

לטענת גורמים במשטרה, מור חבר לארגון של שלום דומרני והשניים החלו לפעול יחד נגד הארגון של בני שלמה וחנוכייב. מארגונו של חנוכייב נעצרו לפני מספר שבועות 11 חשודים בפשיטה בצפון, אך רובם שוחררו ללא כתב אישום.

הרב אלירן אוחנה

 

הרב אלירן אוחנה שהכיר היטב את בוחבוט סיפר: "כדי לספר לך מי הוא היה, אספר לך סיפור. כשאחי הקטן היה בשנה הראשונה של הליך הגירושים והיה מאוד מרוסק, יום לפני ראש השנה הוא קיבל שיחה מהנפטר שאמר לו 'רבי אביעד יש לי הפתעה בשבילך, אם אתה מסכים'. היה לו כרטיס טיסה לאומן ראש השנה והוא נתן אותו לאחי. הוא אמר לו שהוא יודע מה מצבו וביקש שיטוס במקומו. זה היה האיש, איש של נתינה. הוא היה מאוד קשור לרבי נחמן ודיבר הרבה אמונה. הזדעזענו לשמוע על מותו והצטערנו מאוד. הוא היה בן אדם טוב. עצוב".

חיסול באשקלון: הרוג ופצוע קשה

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

הלוויתו של שניר בוחבוט התקיימה אמש. הרב אלירן אוחנה: "בנאדם מדהים, צער כבד" | מילן מועלם   
דילוג לתוכן