חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקמת קרן גידור – המדריך המלא

קרדיט תמונה  PIXABAY

בשנים האחרונות כל הנושא של הקמת קרנות גידור זוכה לתשומת לב רבה, וזה לא במקרה. מדובר על אחד מהתחומים הכי מעניינים שיש בתחום ההשקעות, כך שברור מדוע גם אתם רוצים לדעת כל מה שאפשר בנושא הזה. נתחיל מההגדרה: מה זו בכלל קרן גידור ולמי זה יכול להתאים? כאשר אנחנו מדברים על הקמת קרן גידור, למעשה, אנחנו מדברים על הקמת קרן מיוחדת במינה. קרן גידור היא כלי השקעה מאוגד המשתמש באסטרטגיות שונות כדי לייצר תשואות למשקיעיו. בניגוד לקרנות נאמנות, אשר בדרך כלל משקיעות בתיק מגוון של מניות ואג"ח, קרנות גידור משתמשות לעתים קרובות בטכניקות מסחר מורכבות כגון מינוף, מכירה בחסר ונגזרים כדי להשיג את מטרותיהן. גמישות זו מאפשרת לקרנות גידור ליהנות  מתשואות אבסולוטיות, כלומר הן שואפות להרוויח כסף בשווקים עולים ויורדים. לכן הקמה של קרנות גידור היא אופציה שמוכשת אליה ומעניינת הרבה מאוד משקיעים.

למי הקמת קרן גידור יכולה להתאים?

הקמת קרן גידור מתאימה בדרך כלל למשקיעים מתוחכמים שיכולים לסבול סיכונים גדולים יותר מאלה הקשורים להשקעות מסורתיות. משקיעים אלה עשויים לכלול אנשים עשירים, משקיעים מוסדיים וקרנות פנסיה. חשוב לציין כי הקמה של קרנות גידור אינה יכולה להתאים לכל אחד, שכן היא כרוכה בעמלות גבוהות יותר, פחות שקיפות ופוטנציאל הפסדים גדול יותר בהשוואה לאפשרויות השקעה שמרניות יותר. בנוסף, אם אתם כן חושבים על הקמת קרן כזאת, מובן שאתם צריכים לצידכם את אנשי המקצוע הכי טובים שיש. ממש כפי שאם הייתם מחפשים עכשיו עורך דין בנקים, לא הייתם פונים לכל עו"ד שהוא, כך כדאי לעשות גם בהקמת קרן הגידור שלכם. במילים אחרות: בדקו היטב באיזה אנשי מקצוע שמומחים בתחום הזה אתם בוחרים. זה ישפיע על תוצאות ההשקעה שלכם ועל המשך התהליך כולו.

הדרך להקמת קרן הגידור שלכם

החלטתם שהאפשרות של הקמת קרן גידור כן רלוונטית עבורכם? אם כך, יש כמה צעדים שיהיה עליכם לעשות בדרך להקמת הקרן. למשל, לפתח ולבנות אסטרטגיה ותוכנית עסקית. בנוסף, עליכם לבחור את אנשי המקצוע הכי טובים שיש בתחום הזה. מעבר לכל אלה, צריך גם לבצע רישום ולעמוד בדרישות רגולטוריות. חשוב להבין שמעבר לכל אלה, צריך כמובן גם לגייס הון וליצור קשרים עם נותני שירותים שונים. יש לבצע, בסופו של דבר, גם תהליך השקת הקרן, כך שברור מדוע מדובר כאן על עניין מקצועי ביותר. על מנת שתוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם באמת לצאת מרוצים ובאמת להרוויח, אתם צריכים לצידכם את המומחים. לכן כדאי יהיה לבדוק כמה שיותר נתונים ופרטים אודות אנשי המקצוע שילוו את העניין. אין ספק שמדובר על צעד שכולל גם לא מעט סיכונים כלכליים, אך מנגד, גם פוטנציאל הרווח שלו יכול להיות משמעותי ביותר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן