חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקטסטרופה הבאה של אשקלון 📸

בשכונת ברנע יאוכלסו בעוד כשנה שני מגדלים חדשים, שניים נוספים נמצאים בהתחלת בניה. אין חניות, הגישה לא נוחה ומה לגבי הפקקים? תתחילו להתפלל 📸 מילן מועלם


בעוד שנה יצטרפו לשכונת ברנע מאות משפחות חדשות ששילמו ממיטב כספם לגור בבניינים עם נוף מול הים. הפרוייקטים אכן מושקעים והפרסום נראה חלומי אלא שסביר להניח שלפחות חלק מרוכשי הדירות לא מודעים למחסור החמור בחניות באזור.

מדובר בשני פרויקטים, שני בניינים לכל קבלן. האחד הוא של קבוצת גבאי, Aria, בניינים בני 21 קומות ו-80 דירות בבניין. השני הוא של חברת יצחק אטיאס, הפרוייקט נקרא Atias towers, גם לו שני בניינים ו-19 קומות בכל בניין.

הכניסה לבניינים המדוברים תהיה מהכביש האחורי והקטן של הרחובות המקבילים.

הכביש שמוביל לפרויקט של חברת אטיאס, הוא צר וקטן. בכל האזור, בקדמת הבניין וגם מאחור, אין מקום לחניה ציבורית. מספר החנויות באזור מצומצם דיו וכבר עכשיו בשעות הערב מחפשים דיירי הסביבה חניות ולעיתים נאלצים להחנות במקום מרוחק יותר.

 

מאחורי הפרוייקט של קבוצת גבאי נמצא רחוב בלפור. דיירי הרחוב סובלים כבר כיום מבעיות חניה, ומאחורי הפרויקט ממוקמת חניה ציבורית קטנה שמשמשת את התושבים שכבר מתגוררים באזור וגם הם נאלצים לחפש חניות אם מגיעים לביתם בשעות הערב המאוחרות. לא ברור היכן יחנו כל דיירי הבניין מעבר לחניות שבונים הקבלנים.

גורם בעירייה אמר היום: "אל תשכחו שיהיו כבישים חדשים שיובילו ליציאה מהעיר וזה אמור להקל על התנועה באזור", אלא שבעירייה שוכחים שמרבית התושבים נאלצים לנסוע בשעות הבוקר בכבישי העיר בדרך למוסדות החינוך.

תושבי האזור מודאגים. בפנייה שהגיעה לאתר, מתברר כי התושבים ניסו בעבר לפנות לעירייה ולברר מי אחראי למחדל והאם ניתן לשנות את התורניות, אך לדבריהם, לא קיבלו מענה:" יש תחושה שאנחנו שקופים. אנחנו אלה שמתמודדים כל בוקר עם היציאה מהחניות האחוריות ורואים את הפקקים שקיימים, אז מה יקרה ברגע שהפרוייקטים החדשים יאוכלסו? גם אם העירייה תתאמץ, אין לה שטחים פנויים לבנות חניה ציבורית נוספת. אנחנו מקווים שימצא פתרון קסם במהרה לפני שתהיה פה קטסטרופה".

מהעירייה לא התקבלה תגובה. 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן