חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצהרת דובר צה"ל נכון לשעה זו: "ייתכן שתשמעו פיצוצים"

תא"ל דניאל הגרי דובר צה"ל הוציא כעת הודעה נוספת לאזרחי ישראל: ״לפני זמן קצר איראן שיגרה טילים משטחה לשטח מדינת ישראל. אתם מתבקשים לגלות ערנות ולפעול על פי הנחיות פיקוד העורף.

מערך ההתראה של פיקוד העורף יודע לספק התראה בזמן אמת באזור בו נשקפת סכנה. אני מזכיר זה לא משנה מהיכן האיום משוגר בהישמע אזעקה עליכם להיכנס למרחב המוגן ולהמתין בו לפחות עשר דקות. לא פחות.

אנחנו נעדכן בזמן אמת במידה ותידרשו להישאר שם זמן ארוך יותר. מערך ההגנה האווירית פועל במלואו ומיירט איומים בכל מקום בו נדרש, גם ברגעים אלו. מטוסים רבים של חה״א פועלים כעת בשמיים ומוכנים מול כל איום. יתכן שתשמעו פיצוצים מקורם ביירוטים או נפילות.

מאחר ומדובר באיומים מסוגים שונים יתכן וההתראות יפעלו באזורים נרחבים. אני קורא לכם להימנע מהפצת שמועות ודיווחים לא מאומתים, התעדכנו בהודעות דובר צה"ל והנחיות פיקוד העורף הרשמיות בלבד. תמשיכו לנהוג באחריות, בקור רוח, כפי שעשיתם עד כה ותקפידו לפעול על פי ההנחיות. אנחנו חזקים ויכולים גם לאירוע הזה. צה"ל יעשה כל מה שנדרש כדי להגן על אזרחי מדינת ישראל. בשעה הקרובה אני אופיע כאן שוב ואעדכן אתכם בכל ההתפתחויות״.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן