חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העירייה למען נפגעות תקיפה מינית 📸

עיריית אשקלון למען קורבנות תקיפה מינית. עם פתיחת שנת הלימודים יקדישו המורים בבתי הספר שעות לימוד לטובת שיח פתוח עם התלמידים בנושא📸 מילן מועלם


עיריית אשקלון הצטרפה לשביתת המחאה לאות הזדהות עם נפגעות תקיפה מינית. למשך רבע שעה פסקו עובדי העירייה מכל עבודה, קיימו שיח בנושא ונשאו שלטים עם מסרים לעידוד קורבנות אלימות ותקיפה מינית, כמו: 'את לא לבד', 'כולנו איתך', 'עושים סוף לבריונות המינית', 'לא שותקות יותר', 'נשים ונערות אינן הפקר', 'די לאדישות' ועוד. 

ראש העיר, תומר גלאם, מ"מ ראש העיר, סופה ביילין וסגנית ראש העיר הממונה על קידום מעמד האישה, מיריי אלטיט, הצטרפו גם הם ליוזמה. 

"עצרנו את הפעילות ברשות למספר רגעים, כדי להעביר מסר של תמיכה חד-משמעית בנפגעות עבירות מין ובקריאה להחמרת הענישה נגד מבצעי העבירות הללו. הגיע הזמן להפסיק לשתוק, הגיע הזמן לעשות לזה סוף", אמר ראש העיר.

📸 סיון מטודי

 

סגנית ראש העיר הממונה על קידום מעמד האישה, מיריי אלטיט: "הבטן מתכווצת והלב בוער. חייבים למנוע את המקרה הבא. לשלב ידיים עם הגופים, הארגונים ומי שפועלות ופועלים שנים בזירה הזו, לשילובן של תכניות למיגור תופעות של אלימות מינית, אלימות כלפי נשים ואלימות בכלל, ליצירת תכניות למניעת הסללה מגדרית ורתימת מערכות החינוך המוניציפליות לחזון החשוב הזה. חברה בה לנשים יש מקום שווה, במוקדי קבלת החלטות, בספסל הלימודים, במרחב הציבורי היא אבן יסוד ביצירת חברת מופת קולקטיבית, היא אינטרס עירוני, חברתי ולאומי". 

כמו כן, הוסיף ראש העיר כי עם פתיחת שנת הלימודים יקדישו המורים בבתי הספר שעות לימוד לטובת שיח פתוח עם התלמידים בנושא, במטרה לעודד אותם לפנות לקבלת סיוע, בכל מקרה של חשש לאלימות או פגיעה מינית. בימים אלו שוקד מינהל חינוך על יישום היוזמה.

📸סיון מטודי

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן