חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הנהגת ההורים העירונית דורשת מהממשלה: "הכירו בילדים כפצועי מבצעי הדרום"

יו"ר הנהגת ההורים העירונית דודו לוי וחברי ההנהגה דורשים מממשלת ישראל שורה של הקלות וסיוע לילדי העיר בצל סבבי הלחימה: "הילדות באשקלון שונה מזו של תל אביב" | מילן מועלם

יו"ר הנהגת ההורים העירוני, דודו לוי שיגר אמש מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט ושרי הממשלה בדרישה להכיר בילדי אשקלון כפצועי מבצעי הדרום ולהעניק להם סל ריפוי הנפש ובנוסף, להעניק להם הקלות משמעותיות וקבועות בבחינות בסמוך ובזמני סבבי לחימה.

חברי הנהגת ההורים כתבו: "אין אף סעיף בתקנון ממשלות ישראל, המבדיל את ילדי 'מדינת תל אביב' מילדי הדרום, על אף שזו לא אותה ילדות. מישהו ממקבלי ההחלטות שם למעלה צריך להרים את הכפפה ולהעניק לילדי הדרום והוריהם סל סיוע נפשי עבור "פצועי מבצעי הדרום" ללא תנאים ובירוקרטיה, וללא לוגיסטיקה מתמשכת. תושבי הדרום הינם ברווזי המטווח המיבצעי".

עוד נכתב: "אבסורד לראות שעם חלוף השנים, אותם ילדים שגדלו בחרדות לאור המצב הביטחוני, הופכים בעצמם להורים ולצד הפצע המדמם שלא טופל מעולם, הם מגדלים ילדים שנחשבים לפצועי מבצעי הדרום דור ב'. עובדה זו הינה אירונית- אבל באמת אין בתוכם מספיק חוזקות בכדי לעטוף את ילדיהם בחגורת הגנה וביטחון בשל ילדותם שלהם בעצמם".

דודו לוי, צילום: אלדד עובדיה

"כדרך טבע, כל ילדות של כל אדם היא בלתי נשכחת: טעמים, רגעים, מגעים וריחות ננצרים עמוק בליבת ליבו של האדם. לצערנו חוש השמיעה בכל ילדי הדרום פותח בעל כורכם ואף התחזק עם השנים בשל המצב הביטחוני. רעש שריקת כיפת ברזל, סירנת אמבולנס, פיצוצי יירוטי הטילים באוויר ונפילות של טילים זורעים בילדינו חרדות ומפרים מזה עשורים את שגרת יומם של תושבי הדרום. לצערנו מרכזי החוסן עמוסים ,וזמני ההמתנה ארוכים מהרגיל. לאור האמור אנו מבקשים בשם תושבי העיר תוכנית סיוע נפשי לכל ילדי הדרום. בנוסף, באופן בהול יש לספק מיגון לכל בתי האב במטרה שיהיה לילד מקום בטוח להתמגן תחתיו. עוד נבקש לתת מענה לילדים הבוגרים הנמצאים בתקופות מבחניי בגרות(המלחיצים כשלעצמם) ולהעניק להם סיוע מתאים, הקלות, דחיות בעיתות סבבי לחימה. אל תפקירו את נפשם של ילדינו, נמאס לנו לחיות בצל, אימה ופחד".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

יו"ר הנהגת ההורים העירונית דודו לוי וחברי ההנהגה דורשים מממשלת ישראל שורה של הקלות וסיוע לילדי העיר בצל סבבי הלחימה: "הילדות באשקלון שונה מזו של תל אביב" | מילן מועלם
דילוג לתוכן