חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המצב מחמיר: אשקלון הגיעה לציון 7

הלימודים באשקלון צפויים להסתיים כבר בסופ"ש הקרוב אם לא יהיה שינוי במדרג הרמזור. בעירייה עושים מאמצים אחרונים לביטול ההחלטה, לפחות בשכבות הנמוכות | מילן מועלם

אשקלון הגיעה הבוקר לציון שמוביל לסגירת מוסדות החינוך, 7 במדרג הרמזור. מקדם ההדבקה ממשיך לעלות בעיר ומספר החולים החדשים מזנק.

ביום רביעי יתקיים עדכון הרמזור ואם אשקלון תישאר על הציון הנוכחי, הלימודים בעיר יחזרו לזום ותלמידי אשקלון ישארו בבית לפחות לשבוע.

בעירייה אמרו הבוקר שיעשו מאמצים למנוע את ביטול הלימודים לפחות בשכבות הנמוכות.

מתחם הבדיקות בהיכל התרבות הבוקר

 

יו"ר הנהגת ההורים אבי רווח אמר:" לצערי אנו עדים למציאות בה קצב ההדבקה בעיר הולך וגדל עד למצב בו ישנם מאות תלמידים מבודדים, וגני ילדים וכיתות לימוד נסגרות כפטריות אחר הגשם.

למרות כל המאמצים הכבירים והברוכים של ראש העיר וצוות מינהל החינוך עדיין הציבור טרם הפנים את הסכנה הגלומה בנגיף זה ובתוצאותיו ההרסניות. כבר נוכחנו בעבר ששאננות יתר הביאה שוב לסגר כללי בערים האדומות. מקומם לראות מציאות בה עומדים וזועקים מעל כל במה אפשרית על המציאות הבלתי נתפסת של השבתת מערכת החינוך ומאידך לא מבצעים הלכה למעשה את הנדרש לרבות כל כללי הריחוק והשמירה הנדרשים.

מצער לשמוע שישנם עדיין בתוך סגלי מערכת החינוך כאלה אשר עושים דין לעצמם וממאנים להתחסן כאשר ישנה ידיעה ברורה המגובה מחקרית שרק התחסנות של כלל האוכלוסיה תביא למיתון ולריסון בקצב ההדבקה, ובפרט אמורים הדברים לאותם הבאים במגע יום יומי עם מספרים לא מבוטלים של ילדים. אני מחזק את ידיו של ראש העיר וצוותו על המאמצים הברוכים המלווים בהסברה ובהנגשה מיטבית לטובת חיסון האוכלוסיה.

אני פונה לצוותי ההוראה וקורא אליהם מקירות ליבי הן כיו"ר הנהגת ההורים וגם כאבא לילדים אנא צאו להתחסן, ואחרונים חביבים אני פונה לתלמידים בבקשה שמרו על כל הכללים ואל תקלו ראש. אנו רחוקים כפסע מהפיכתנו שוב לעיר אדומה דבר שיגרור אחריו השלכות קשות מנשוא. אנא יחדו במאמץ מערכתי כולל נעשה כל אחד מאיתנו את המיטב על מנת למנוע מצב בו במקום להתקדם אל עבר יציאה מהמשבר אנו הופכים לשותפים להבאת העיר ותושביה למצב קשה".

אילו רחובות באשקלון אדומים ומסוכנים?

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

הלימודים באשקלון צפויים להסתיים כבר בסופ"ש הקרוב אם לא יהיה שינוי במדרג הרמזור. בעירייה עושים מאמצים אחרונים לביטול ההחלטה, לפחות בשכבות הנמוכות | מילן מועלם
דילוג לתוכן