חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המועצה האזורית חוף אשקלון מציגה: החינוך לא עוצר בתיכון

פרוייקט ייחודי ומרגש: אמש סגרו בחוף אשקלון שנה שניה של כיתת ותיקים, גימלאים ותיכוניסטים יחד | מילן מועלם

לפני שנתיים הוקמה ביוזמה מיוחדת במנהל החינוך ובליווי הרווחה כיתה לגימלאי המועצה בתיכון שקמה דרכא בקיבוץ יד מרדכי. לכיתה מגיעים יומיים בשבוע גימלאים מהמועצה לומדים עם מיטב המורים בשקמה תנ״ך, ספרות ומחשבת, כלים באוריינות דיגיטלית,סדנאות אומנות ותאטרון, מטיילים את בארץ ושותפים לסיורי המגמות עם בני הנוער.

בטקס הסיום השתתף ראש המועצה, איתמר רביבו, שביקש לשאת דברים רק אחרי ששמע את משוב המשתתפים שהודו לראש המועצה בהתרגשות רבה על השקעתו ופועלו בחינוך וברווחת התושבים בכל תחומי החיים.

״שמחתי לשמוע את הגימלאים משתפים בחוויית ההכרות המצוינת שנוצרה בינהם, למפגש עם לימוד התנ״ך ומחשבת ישראל משני צידי הדרך,ליצירות האמנות שזכו ליצור כפרטים וכקבוצה, לטיולים שהיו הזמנות לגיבוש, לקשר שנוצר עם התלמידים והמורים והשמחה לחזור לספסל ביה״ס. יחד שמענו על חלומות להרחיב תחומי דעת נוספים ולכלול תוכנית סיורים ברחבי המועצה״, אמר רביבו.

בעוד כחודש יצאו נציגים מכיתת הותיקים למסע בין-דורי לפולין יחד עם תלמידי ביה״ס שקמה בחינוך הממלכתי ובוגרי הישיבה מקמפוס חוף אשקלון.

כרמית הרוש, ראש מנהל חינוך: ״זוהי יוזמה יוצאת דופן עבור תלמידינו לחוות את המסע לפולין כשלצידם ותיקי המועצה, שנושאים איתם סיפור שורשי והיסטורי חשוב. השיח הבין-דורי שמקפל בתוכו מפגש בין גימלאים לשמיניסטים ומחבר נוער דתי וממלכתי יחד מאפיין את היחודיות הקהילתית הקיימת במרחב המועצה״.

בסיום המפגש זכו תלמידי כיתת ותיקים לקבל את תעודת הסיום השנתית ויעפילו לשנת הלימודים הבאה לאחר חופשת הקיץ.

הרישום לשנת הלימודים הבאה בעיצומו והפעם תיפתח כיתה נוספת בגזרה הצפונית של המועצה לטובת הישובים באר גנים, ניצן והמושבים הסמוכים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

פרוייקט ייחודי ומרגש: אמש סגרו בחוף אשקלון שנה שניה של כיתת ותיקים, גימלאים ותיכוניסטים יחד | מילן מועלם
דילוג לתוכן