חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המגבלות בדרך 📸

ראש העיר מתריע כל הגבלות במערכת החינוך והמסחר אם מגמת העליה בתחלואה תמשך. יו"ר הנהגת ההורים: "ערים למגמה, שלא נאבד שליטה" | מילן מועלם


על רקע הזינוק בנתוני התחלואה בעיר, ראש העיר, תומר גלאם, קורא לתושבים לא להיכנס לשאננות בעקבות הגעת החיסונים. הבוקר עדכן משרד הבריאות שאשקלון הפכה לעיר כתומה, משמע, ההגבלות בדרך.

גלאם: "בימים האחרונים אנחנו עדים לזינוק מדאיג בנתוני התחלואה בעיר. הצלחנו להוכיח כי עם משמעת עצמית ואחריות אישית, אנחנו יכולים לנצח את הנגיף ולעצור את ההתפשטות שלו. כעת, זה הזמן שלנו להוכיח את זה שוב. במיוחד בימי החג, הימנעו מהתקהלויות, שמרו על מרחק, הגנו על ההורים ובני המשפחה ותמיד, הקפידו על עטיית מסכה.

אל תתנו להגעת החיסונים להכניס אתכם לשאננות. מדובר בתהליך של חודשים ודווקא במהלכו עלינו לנקוט במשנה זהירות. שמרו על עצמכם ושיהיה לכולנו שבוע טוב ומבורך וחג חנוכה בריא ובטוח״.

אברהם רווח

 

יו"ר הנהגת ההורים אברהם רווח עוקב בדאגה אחר העליה בתחלואה במוסדות החינוך. נכון לבוקר זה, כמאה תלמידים נמצאים בבידוד אחרי שאובחנו חולים בכמה בתי ספר. רווח ציין כי הוא ער למגמת התחלואה והמבודדים העולה בקרב תלמידי בתי הספר והגנים כי  "למרות היציאה לחופשת החנוכה, מאחר ומסגרת קייטנת חנוכה פעילה בגני הילדים ובבתי הספר היסודי, נדרש המשך מעקב צמוד אודות נתוני התחלואה והמשך הקפדה על שמירת כללי הריחוק וההיגיינה הנדרשים על מנת שלא נגיע למצב בו איבוד השליטה יהיה שוב מנת חלקנו.

ברור לכולנו כי החזרת המערכת ללמידה היתה צעד חכם ונבון ובפרט לנוכח המצוקות הרבות שעלו מהשטח בגין הישבה הממושכת של התלמידים בבית דבר שהביא הן לפגיעה לימודית והן לפגיעה רגשית בתפקוד התלמידים", אך הדגיש כי בריאות התלמידים עומדת בראש.

יו"ר הנהגת ההורים קורא לראש העיר ולראש מינהל להתחיל בפועולות אופרטיביות בבתי הספר לטובת עצירת ההתפשטות דבר שיביא להשבתת המערכת שוב, וכמובן לקיים שיח רציף עם הנהגת ההורים לטובת בחינה מחודשת של המצב.

כמו כן ציין רווח כי הוא ממשיך לפעול בכל עת מול בתי הספר באמצעות היו"רים הבית ספרים על מנת לאמוד את קצב הגדילה בנתוני התחלואה והמבודדים וקורא לכלל צוותי ההוראה בקייטנות לפעול כל אשר לאל ידם במאמץ לשמירה על בריאותם של הילדים תוך הקפדה על כל ההנחיות הנדרשות.

יו"ר הנהגת ההורים גם פונה לראש העיר מר' תומר גלאם ולראש מינהל החינוך מר' יובל זוזט לבחון את הנתונים טרם החזרה ללמידה מחופשת החנוכה ויפה שעה אחת קודם, ולבנות מערכת בקרה ומתן כלים לטובת ההצלחה שבהתמודדות בפני הנגיף. רווח מציין כי נסיון העבר מלמד שיש לשנות גישה בהתמודדות של העיר אל מול הנתונים ולחדול מקבלת החלטות על סף קו המשבר ולכן יש לנצל את ימי חופשת החנוכה ולהיערך מבעוד מועד לכל תרחיש אפשרי.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן