חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המאבק הצליח: אחרי השביתה – נווה דקלים יעבור שיפוץ

ראש העיר פתח את היום בבית הספר נווה דקלים אחרי שהושבת על ידי ההורים והתחייב כי ביה"ס שהוזנח על ידי העירייה - יעבור שיפוץ |מילן מועלם

הבוקר (ראשון) קיימו ראש העיר, תומר גלאם ויד ימינו מרקו סויסה  סיור בבית הספר היסודי ׳נווה דקלים׳ בליווי ראש מינהל חינוך, יובל זוזט, הנהלת בית הספר, יו״ר פורום ההורים העירוני, דודו לוי והבית ספרי, אירית אדמצ׳וק וגורמי המקצוע מהעירייה ומהחברה הכלכלית.

ראש העיר עמד מקרוב אחר מצבו הפיזי, החיצוני והפנימי של בית הספר והנחה את גורמי המקצוע להיכנס לשורת עבודות לטיפול מיידי ולהיערך לשיפוץ פנים וחוץ מקיף בחודשים הקרובים. כזכור, ביום שישי הושבת בית הספר על ידי ההורים לאור ההתעלמות של העירייה מהליקויים בבית הספר. השביתה כאמור עשתה את שלה וכבר הבוקר התייצב ראש העיר לסיור. 

בשל ליקויים בטיחותיים: ביה"ס נווה דקלים הושבת ע"י ההורים

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: ״בית הספר ׳נווה דקלים׳ מצטרף לתנופת הפיתוח שעוברים מוסדות החינוך בעיר. כפי שפעלנו לשדרוג בתי הספר הוותיקים בעיר בשנים האחרונות, בהתאם למדיניות העירייה והעומד בראשה, גם בית הספר נווה דקלים ישנה את פניו על מנת להעניק לתלמידות ולתלמידים את סביבת הלימודים הטובה, המתקדמת והנאותה ביותר״.

יו״ר פורום ההורים העירוני, דודו לוי: ״ההנהגה ההורית מודה לראש העיר שהיה קשוב, גילה אכפתיות והתייחס באופן מעמיק ומקצועי לצורכי בית הספר. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה הפורה למען תלמידי השכונה״.

עו"ד תמר קידר מסרה: "ניהול אחראי של מבני בתי הספר באשקלון, דורש מעקב ופיקוח סדירים. תחילה היה צריך למפות את כל בתי הספר בעיר ולהתחקות אחר ליקויים מידיים לתיקון, בהמשך שיפוצים שאינם הכרחיים אבל, נדרשים על פי סדרי עדיפויות של בטחון ובטיחות (לרבות בעיות תברואה ונזילות), ובהמשך חשיבה מסודרת על כל המבנים הישנים שדורשים שיפוץ יסודי.

עו"ד תמר קידר. צילום: אדי ישראל

מצב מבני בתי הספר באשקלון הוא בכי רע. אבל, העירייה וראשיה בחרו להשקיע את הכספים באבנים משתלבות. במקום לטפל ולשפץ מבנים הדורשים שיפוץ בשל בטיחות וחיי ילדים, עושים יח"צ ועובדים לפי פוסטים בפייסבוק - כי זה מה שקונה בחירות. מבחינתם, מה שרואים בעין זה מה שחשוב.

אני מברכת כי מאבק ההורים של בית הספר צלח. ואני שמחה שהפוסט שלי ושל ההורים עורר את העירייה משנתה. אפשר גם אחרת, ונעשה זאת אחרת. בעזרת ה'".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

ראש העיר פתח את היום בבית הספר נווה דקלים אחרי שהושבת על ידי ההורים והתחייב כי ביה"ס שהוזנח על ידי העירייה - יעבור שיפוץ |מילן מועלם
דילוג לתוכן