חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המאבק בפשיעה נמשך: סמים, פריצות ועצורים 

תושב העיר ניסה לפרוץ לביתו של קצין משטרה, ונעצר על חם, שני תושבי השטחים ניסו לפרוץ למסעדה ומאות גרמים של סמים נתפסו בעיר |מילן מועלם  

קצין משטרה המתגורר באשקלון ומשרת בתחנת קריית גת, עצר תושב העיר, בן 48, שניסה לפרוץ לביתו.

בתחילת השבוע, בעוד המשפחה ישנה בביתה, שמע הקצין רעש חריג מחצר הבית. הוא יצא לסרוק את החצר וגילה שאחד מחלונות הבית נפרצו. הקצין הספיק לעצור את החשוד אחרי שגנב מהחצר שני כלי עבודה.

השוטרים שהוזעקו למקום עצרו את הפורץ והוא נעצר והובא לחקירה והארכת מעצר.

עוד השבוע בעיר, תגובה מהירה של כוחות המשטרה הלילה בעיר אשקלון, הובילה למעצרם על של שני חשודים שפרצו למסעדה בעיר במטרה לגנוב ממנה את הכספת. בעל המסעדה חייג בשעות הבוקר המוקדמות למשטרה ודיווח על חשד לפריצה לעסק ברחוב הרצל.

שוטרים שהגיעו למקום במהירות, הבחינו בשני חשודים שיצאו מהמקום והחלו להימלט, ולאחר מרדף רגלי קצר נעצרו ע"י השוטרים כשברשותם כלי פריצה.

מבירור זהותם, עלה כי מדובר בתושבי השטחים. מעצרם הוארך.

המבצע נגד סחר בסמים בעיר נמשך. כוחות משטרת ישראל פשטו לאורך השבוע על בתיהם של חשודים בגזרת מרחב לכיש, שעלמפי החשד עסקו בסמים ומשחקי מזל אסורים.

שוטרי תחנת אשקלון תפסו מאות גרמים של סמים מסוכנים מסוגים מריחואנה, קריסטל ואקסטזי, אלפי שקלים במזומן והמחאות על סך יותר מ – 100 אלף שקלים שעפ"י החשד שימשו לצורך מתן הלוואות בריבית. שבעה חשודים תושבי העיר נעצרו.

מהמשטרה נמסר:" משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות, על מנת למוטט את יכולותיהם הכלכליות של אותם עבריינים, שלעיתים ניצלו באופן ציני את מצוקתם הנפשית והכלכלית של האזרחים, בעיקר בתחום ההימורים הבלתי חוקיים העלולים לפגוע אנושות בתא המשפחתי של המשתתפים וכן בסמים המסוכנים המופצים ללא הבחנה לכל דורש".

 

 

 

 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

תושב העיר ניסה לפרוץ לביתו של קצין משטרה, ונעצר על חם, שני תושבי השטחים ניסו לפרוץ למסעדה ומאות גרמים של סמים נתפסו בעיר |מילן מועלם  
דילוג לתוכן