חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הם אשקלונים והם רק רוצים ילד 📸

מיכל חיה ויעקב דניאלי מנסים להביא ילד לעולם והם צריכים את העזרה שלכם 📸


"היי אני מיכל חיה דניאלי, בת 35 נשואה 14 שנים, כל חיי עובדת כסייעת בגן ילדים, האהבה של הילדים האלו זה מה שמשמח אותי ונותן בי כח שיום אחד אוכל להגשים את החלום שלי ושל בעלי להקים משפחה, חלום שלא מצליח להתגשם, החלום הזה הוא ילד.

אחרי 8 שנים של עקרות וטיפולים קשים מאוד, צינתור ברחם, כריתת חצוצרה אחת, כבר חשבתי שכנראה אין לי סיכוי ושבחיים זה לא יקרה ואז זה קרה… נקלטתי!

כמו נס ביום בהיר פשוט נקלטתי, היינו מאושרים עד הגג שאני לא יכולה לתאר את תחושת האושר שהיתה בי . ואז זה קרה… הפלתי.

בשניה תחושת האושר הפכה לכאב עצום שאין לתאר, אחרי זמן התאוששות החלטתי שאני לא מוותרת ושלפחות יש לי את היכולת להיקלט, מי שמכיר אותי יודע שאני לא בן אדם שנישבר, אני לא מוותרת !!!

ובאמת אחרי שנה וחצי נקלטתי שוב הפעם טבעי וללא שום טיפולים , ומהר מאוד אחרי שבוע 13 השמחה שוב הפכה לעצב.

החששות רק הלכו וגברו והפכו לדאגות רבות והחלטתי יחד עם בעלי לחזור לטיפולים מחדש, לאחר 2 טיפולים של הזרעה נקלטנו עם תאומים!! לדברי הרופאים בשבוע ה13 צריך היה לקשור את צוואר הרחם כדי להחזיק את ההריון עד הסוף ,כך עשינו , היתה בי תחושה שהפעם זה זה! אבל בורא עולם החליט אחרת, ובשבוע ה15 הגעתי לבדיקה שיגרתית ושם גילו שאני בתהליך של הפלה בפעם השלישית, שוב כדורים, שוב חדר ניתוח, שוב הרדמה, שוב ידיים ריקות ולב קרוע !

הפעם הזאת שברה אותי טוטאלית, עברתי משבר נפשי , לא יכולתי לראות ולדבר עם אף אחד במשך 3 חודשים.

עכשיו אתם בטח חושבים שוויתרתי? אז לא, הרצון שלי לילד הוא כל כך חזק שהצלחתי להוציא מעצמי כוחות שאפילו אני לא ידעתי שקיימים בי.

אז שוב, בפעם הרביעית נקלטתי הריון טבעי וכמו בהריון שלפני קשרתי את הרחם הייתי בשמירת הריון מלאה, הכל לפי הוראות הרופאים, ההריון התקדם יפה לעומת הקודמים, הצלחתי להגיע לשבוע 22 ושוב זה קרה, זירוז, 2 הרדמות, תפרים, לידה לכל דבר אך בידיים ריקות. הפעם כבר לא כאב לי על עצמי , הפעם הכאב והדמעות שראיתי בעיניים של בעלי שתומך שדואג ונשאר, ואמא שלי שכואב לה עליי וכואבת איתי לאורך כל הדרך זה שבר אותי יותר מהכל, ההרגשה שאכזבתי אותם פשוט מרסקת!

לדברי הרופאים האבחנה הרפואית היא מאוד ברורה יש לי כשל ברחם שלא מאפשר לעוברים להתפתח עד כדי מצב של הריון תקין, למעשה אני יכולה לשמור אותם אצלי עד שבוע 20-22 במקסימום אבל גם לא מבטיח הריון תקין.

לא אשקר אני לא התייאשתי עדיין ואני גם די חזקה בעבודתי ביום יום אני סייעת בגן ילדים אני מסתכלת לכאב בעיניים וכל ילד שנמצא שם לידי אני מלטפת ומחבקת כאילו הוא שלי.

אין לי ברירה אני מבקשת את עזרה בפעם הראשונה מכם מאנשי העולם – הרחם שלי לא יכול להוות תנור חימום לעובר במשך 9 חודשים אבל מישהי אחרת כן יכולה קוראים לזה "פונדקאות" העלות שלה היא 250,000 כן רבע מיליון שקל כדי להגשים את החלום שלי ואין לי כבר מה להפסיד.

אנא מכם מי שיכול לפתוח את ליבו ולעזור לי יבורך מפי אל לתרומות. נייד לבירורים וסיוע 
054-839-3322

בנק 20 מזרחי טפחות סניף 427 אשקלון מספר חשבון 059733ב על שם מיכל ויעקב דניאלי. ביט- 0544723566

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן