חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרב מאשקלון מצטרף לקריאה: "לא קונים שטראוס"

חברת שטראוס החליטה להחרים את ערוץ 14 והקריאות לחרם חזרה לא איחרו לבוא: אחרי שאלפים הודיעו כי יפסיקו לקנות את מוצרי החברה - רבנים קוראים להפסיק שימוש במוצרים

ראשי ישיבות ומוסדות תורניים פרסמו הבוקר קריאה לציבור שלא לצרוך יותר מוצרי חברת שטראוס שהודיעה על החרמת ערוץ 14, הפופולרי בקרב מצביעי הימין.

שטראוס קיבלה את ההחלטה כחלק מניסיונה להתוות את הלך הכוח בערוץ תוך שימוש בכוחה הכלכלי. בערוץ 14 כמובן הבהירו כי הדרך וחשיפת האמת תימשך כתמיד. על המכתב חתום גם הרב ערן טמיר מאשקלון.

 

"אנו ראשי ישיבות ומוסדות בציונות הדתית, מזועזעים מהחלטת חברת המזון 'שטראוס' להשתמש בכוחם הכלכלי כדי להשליט אג'נדה פוליטית על דעת הקהל בישראל", כתבו הרבנים.

עוד כתבו כי ערוץ 14 הוא הערוץ היחיד מבין ערוצי הטלויזיה שמשמיע קול שונה ומאוזן. החלטת שטראוס מזכירה את רוסיה הקומוניסטית, שבה אסור היה להשמיע שום דעה בלבד זו המקובלת על השמאל הקומוניסטי האתיאיסטי. לא נוכל בשום אופן לעבוד על כך בשתיקה".

"ההחלטה להחרים כלי תקשורת המבטאים קול צלול וברוד שנאמן למסורת ישראל ולערכים לאומיים וציוניים, היא לא החרמה נקודתית של נוף תקשורת אלא החרמה ופגיעה בציבור גדול בישראל".

לסיכום כתבו: "איננו יכולים לשבת מנגד, והרינו להודיע כי מהיום הישיבות ומוסדות החינוך שלנו לא רכשו מוצרים מחברות המחרימות ציבורים בישראל, הפוגעות, בחופש הביטוי ובאחדות העם".

"אנו קוראים לתלמידנו ובני משפחותיהם ללכת בדרכנו ולא לרכוש מוצרים של חברות מסחריות המנסות להשתיק ולסתום פיות", לשון המכתב.

על המכתב חתומים: הרב אלי סדן, הרב אליקים לבנון, הרב שמואל אליהו, הרב צבי קוסטינר, הרב דוד פנדל, הרב שלמה בנימין, הרב שבתי סבתו, הרב ערן טמיר. למכתב צירפו את חתימתם עשרות רבנים סרוגים נוספים.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

חברת שטראוס החליטה להחרים את ערוץ 14 והקריאות לחרם חזרה לא איחרו לבוא: אחרי שאלפים הודיעו כי יפסיקו לקנות את מוצרי החברה - רבנים קוראים להפסיק שימוש במוצרים
דילוג לתוכן