חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"הילדים שלנו שקופים": חבר מועצת העיר אשקלון תוקף את הממשלה 

אם גם אתם לא מרוצים ואף מתוסכלים ממדיניות הלמידה מרחוק שיצאה לדרך באשקלון, כדאי שתקראו את הפוסט החשוב של חבר מועצת העיר יוחאי יפרח, אב לילדים קטנים שכתב מדם ליבו.

"ילדי ה-30 שניות! מדינה שמצאה פתרון לפינוי כל ישובי ה15 שניות פינוי כלכלי עם לימודים פרונטליים ומעטפת מלאה. 45 שניות ויותר ערים ירוקות ופעילות מלאה. אנחנו???

אזרחי ה 30 שניות אנשים ילדים שקופים אין פתרון לא כלכלי לא לימודים לא חוגים ולא פתרון ארוך טווח
ראש העיר ומנהל חינוך עושים כל מה שביכולותיהם למצוא פתרונות אך יחד עם זאת הם מוגבלים ביכולות למצוא פתרון ברמה מדינית.

הזום אינו פתרון לילדינו בטח לא לבית שיש בו 3,4 ילדים עם זום ששעות הזום הם יחד וכל הבית בכאוס אחד גדול.

לצערנו הילדים שלנו כנראה אצל קברניטי המדינה הם ילדים שקופים שהעתיד שלהם לא חשוב. חובתינו לעמוד כתושבי העיר לצד ראש העיר ולמחות על כך שאין פתרונות ראויים לילדינו. הלחימה יכולה להמשך חודשים ואפילו שנים (אמר את זה שר הביטחון)
אז הזום הוא פתרון? ממש ממש לא. לצערינו שמו עלינו תגיות ושכחו אותנו. טנחנו הורי וילדי ה 30 שניות

אזרחים וילדים שקופים! בעיר שבחרה בהנהגה הנוכחית במעל ל 50% בבחירות האחרונות !! הגיע הזמן שאנשי פוליטיקה מהליכוד יתחילו לפעול למען עתיד ילדינו ולא רק להצטלם עם שרים ולהראות את כוחם בתמונות או בפוסטים בשביל בחירות מקומיות או אגו. זוהי קריאת חירום למען ילדינו".

בתוך כך, הבוקר יעלו תושבי אשקלון להפגין מול משרדי הממשלה בירושלים על הפקרת העיר במלחמה הנוכחית וגם בסבבים הקודמים. תושבי אשקלון ספונים בבתיהם כבר חמישה שבועות ללא פתרונות כלכליים, ללא הטבות משמעותיות, ללא פינוי וללא יכולת לנהל חיי שיגרה בעוד תושבי העוטף ושדרות שפונו מבתיהם השתלבו בתעסוקה ובלימודים מחוץ לבתים.

תושבי אשקלון זועמים וטוענים כי הממשלה הפכה אותם שקופים ולא ינוחו עד אשר ממשלת ישראל תתעורר ותעניק לתושבים את אשר מגיע להם בזכות ולא בחסד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן