חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הידעתם? בתי הספר בדרך לשיפוץ – הקייטנות באשקלון משנות מיקום

הידעתם? מוסדות החינוך באשקלון יעברו שיפוץ מקיף במהלך הקיץ, הקייטנות יתקיימו בבתי ספר אחרים או במרכזים קהילתיים | כל הפרטים | מילן מועלם

עובדי החברה העירונית התבקשו בטרם פתיחת הרישום לעדכן את הורי הילדים הנרשמים לקייטנות הקיץ על כך שמספר קייטנות לא יפעלו בבתי הספר בהם לומדים הילדים – אלא במיקום שונה וזאת לאור שיפוצים המתוכננים להתחיל במוסדות החינוך בתחילת חודש יולי.

בית הספר נווה דקלים עומד בפני שיפוץ כללי, התלמידים יתארחו בקייטנות בעיר היין. בית הספר ארלוזורוב עובר גם הוא שיפוץ כללי – התלמידים יתארחו בבית הספר רותם.

צילום: סיון מטודי

 

בית הספר נאות אשקלון עתיד לעבור בקיץ שיפוץ כללי הקייטנות יתקיימו בבית הספר אומנויות וכך עם בית הספר עוזיאל – שתלמידיו יתארחו בקייטנות באולפנת צביה. בית הספר דקל יעבור שיפוץ נקודתי הכולל חיפוי רצפה וקירות החל מהתאריך ה-02/07/2023 – התלמידים יצטרכו להתארח במסגרת הקייטנות במרכז קהילתי בורטון. גם בית הספר באגמים לא יארח את תלמידיו בתקופת הקייטנה ואלה יופנו למקיף ו'. עובדי החברה התבקשו כאמור לעדכן את ההורים ולהתנצל על אי הנוחות הזמנית ולציין כי מדובר בטובת הילדים לקראת שנת הלימודים הבאה. עוד ציין כי ייתכן והרשימה תתרחב לבתי ספר נוספים.

הרישום לקייטנות יצא לדרך בשבוע שעבר ויסתיים בשבוע הבא 13.6. עד אז יהיה הרישום פתוח באמצעות אתר האינטרנט, בטלפון או במוקד החברה העירונית לרישום פרונטלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

הידעתם? מוסדות החינוך באשקלון יעברו שיפוץ מקיף במהלך הקיץ, הקייטנות יתקיימו בבתי ספר אחרים או במרכזים קהילתיים | כל הפרטים | מילן מועלם
דילוג לתוכן