חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הטיול לחו"ל מתחיל בנתב"ג, עם טרולי פספורט ו-ואי סים לחו"ל

קרדיט תמונה: FREEPIK

מהפכת התקשורת העולמית מביאה בשורה של ממש בכל מה שקשור בשיחות לחו"ל. שרות אי סים לחו"ל מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת, 'מולבש' על הסלולרי בילטאין, ללא צורך בכרטיס סים פיזי ומאפשר התחברות מכל מדינה (מרשימת המדינות המוגדרת) שימוש נח, יעיל ומשתלם בסלולר לשיחות ולגלישה במשך השהייה בחו"ל.

לא צריך להתעסק עם החלפת סים מישראל למדינה שאליה טסים, פשוט נעזרים בקוד QR סורקים ומתחילים להשתמש. יש גם אופציה להתחבר בשיטה הזו דרך מכשירי טאבלט. יתרון מובהק של הטכנולוגיה הזו הוא שהיא מאפשרת לתעד את חוויות מהטיול לחו"ל מבלי לחשוש מאובדן המכשיר/הצילומים, הכל מתועד ושמור. בעבר היה כאן דור שהסתובב עם מצלמות ופילמים של "קודאק" ולקח לפוטו פאראג' לפתח את התמונות 'מהיום להיום', מי היה מאמין איזו קפיצה של זמינות ונוחות פתחה בפנינו טכנולוגיית הסלולר, איזו רמת צילום.

כל סלפי ביג'י יומו

מה הכי כיף בטיולים לחו"ל? מה לא? השיטוט בין מוזיאונים, שווקים, אטרקציות, מלונות, הכרות עם תרבויות חדשות, שפה חדשה, אנשים חדשים, סלפי מעיר לעיר, מקיר לקיר. לצלם, לתעד, לשתף. מה שלא 'העליתם' כאילו לא קרה. סלפי אחד שווה אלף מילים. הטכנולוגיה של אי סים לחו"ל תאפשר לכם תיעוד ושיתוף בכיף, מכל פינה בעולם מתי שתרצו. תוכלו להתחבר לשירות, עוד מישראל, או כשתגיעו למדינת היעד. זה הולך בחבילות/מסלולים במגוון אופציות, לפי מספר ימים ומספר מדינות (ואופציות בחירה נוספות).

יתרונות שירותי Esim לחו"ל

  • משלמים על פי חבילה מתואמת מראש.
  • שיטה ידידותית למשתמש: קל ונח לתפעול.
  • התאמה בול לצרכים שלכם, לצריכה שלכם, בהתאם ליעד שאליו אתם טסים.
  • יש חבילות למדינה קונקרטית, יש חבילות למספר מדינות גם יחד, לבחירתכם.
  • חוויית משתמש נוחה, זמינה, רציפה.

ביזנס & פלז'ר

בעזרת שירות של אי סים לחו"ל תוכלו, למשל, לגלוש לאתרים שונים ולקרוא על המקומות שאתם מבקרים בהם, לקבל מידע על כל מה שמעניין אתכם, תוכלו לעבוד תוך כדי הטיול, במידה ותצטרכו, להעביר אימיילים, לעבור על מסמכים ודוחות, ליהנות משילוב של ביזנס ופלז'ר.

הסלולרי הפך לחלק בלתי נפרד מההתנהלות היומיומית של האנושות, על כל גווני הפעילות שלה: עסקית, תרבותית, חינוכית, בריאותית. הפונקציות שמתאפשרות בזכות טכנולוגיות הסלולר הן אינסופיות ובעצם היוו מהפכה שנכנסה לחיים של כולנו, שיפרה אותם ושידרגה אותם בהמון אספקטים. למשל, הטיול הקרוב שלכם לחו"ל יכול להתנהל באמצעות הסלולרי בכל השלבים: מרמת הזמנת כרטיס הטיסה, המלון, אתרי הטיול, בוקינג מראש לתיאטראות, למוזיאונים, לחופשת סקי, לחופשת צלילה, לריזורטים יוקרתיים. הסלולר הוא הרבה מעבר לכלי תקשורת, בכל מקום שאנחנו איתו הוא איתנו. שירות אי סים לחו"ל הוא פתרון אולטימטיבי לשמירה על שיגרה שמשלבת עבודה עם פנאי. אז קדימה, טוסו מכאן!

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן