חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החל מראשון:מתחם בדיקות קורונה באשקלון📸

הזינוק במספר החולים בעיר הוביל את העירייה להגביר את האכיפה ולפתוח מתחם בדיקות קורונה ברחבת היכל התרבות. 92 אנשי צוות מברזילי בבידוד 📸 מילן מועלם


עיריית אשקלון דנה היום בזינוק החד במספר החולים בעיר. אשקלון מוגדרת כעיר כתומה ואם לא יקרה משהו דרמטי, לא רחוק היום והעיר להפוך לעיר אדומה כשאיום הסגר מרחף.

בשל העלייה המדאיגה במספר החולים, ביום ראשון יפתח מתחם לבדיקות קורונה לקהל הרחב.

תומר גלאם הורה להגביר את האכיפה בעיר ולהגיע למוקדי התקהלויות.

"מי שייתפס ללא מסיכה – ייקנס, מי שייצור התקהלות – ייקנס, מי שיפר בידוד ישלם מחיר כבד. פקחים של העירייה יגבירו נוכחות ואכיפה. הימנעו מאי נעימות וקנסות מיותרים. פעלו אך ורק על פי ההנחיות והכללים",אמר ראש העיר.

עוד הוסיף ראש העיר: "אנחנו יכולים להיות עיר ירוקה, זה בידיים שלנו. אם חלילה המצב יהיה הפוך, נידרדר לסגר שכולנו כבר מכירים את המחיר שלו. שמרו על עצמכם ועל היקרים לכם. בואו נשנה יחד את המגמה. הוכחנו בעבר שאנחנו יכולים לעשות זה".

משרד הבריאות הודיע הערב כי 205 תושבים נדבקו בעיר בשבוע האחרון. זינוק הנדרשים לבידוד חל בבית חולים ברזילי. נכון להיום בערב, 92 מאנשי הצוות של בית החולים שוהים בבידוד.

מתחם הבדיקות לקהל הרחב יהיה פתוח בימים ראשון עד שלישי 06.09 עד 08.09 | בין השעות 11:00 עד 19:00 בכניסה להיכל התרבות אשקלון, ללא צורך בתיאום מראש ולכל הגילאים. 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן