חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורים: "חוסר ודאות מוחלט לגבי החופש" 📸

בעירייה עדיין לא גיבשו החלטות לגבי הלמידה בחופש הגדול וההורים חוששים: "בשלב כזה בשנים קודמות, הילדים כבר היו רשומים לקייטנות" 📸 מילן מועלם


חוסר ודאות מוחלט: עיריית אשקלון עדיין לא פרסמה את מתווה הלמידה במהלך החופש הגדול וההורים מתחילים לדאוג.

בשבוע שעבר החליט שר החינוך, יואב גלנט יחד אם משרד האוצר על הארכת הלימודים עד ה-13.7. מעבר לתאריך זה יכנסו לפעילות בתי הספר של החופש הגדול והקייטנות החינוכיות,אלא שכאמור באשקלון ההורים עדיין לא יודעים מה תהיה עלות הלמידה בחופש וכיצד להיערך.

בקבוצות הווטס אפ של הגנים ובתי הספר נפתחו דיונים רבים בנושא ונראה שהגננות וצוות ההוראה גם הם נמצאים בחוסר ודאות. אחת המורות אמרה היום: "הורים רוצים לדעת אם מדובר בלמידה של ממש או רק בקייטנה ואם מדובר בקייטנה אזי שלא עשינו כלום ולא מדובר בבשורה להורים. יש לזכור שההורים עברו טלטלה כלכלית לא פשוטה ובכל מקרה, לא כל הורה יכול להרשות לעצמו קייטנות. לא ברור למה העירייה לא מפרסמת את החלטתה בנושא ושמה סוף לשאלות".

אחת האמהות אמרה:  "יש לי ילדים בבתי ספר יסודיים וגם בגנים ואני עובדת במשרה מלאה. אני מקווה שהפתרון יהיה נוח כלכלית וגם מבחינת השעות. העיקר פרסמו שהגיעו להסכמות אבל אף אחד לא באמת יודע במה מדובר ואני מזכירה שאנחנו כבר בתחילת חודש יוני. בשנים עברו בתקופה כזאת הילדים כבר היו רשומים לקייטנות וידענו הכל כולל מחירים ושעות. ההתנהלות לא ברורה".

מעיריית אשקלון לא נמסרה תגובה .

בעניין אחר, היום נמשכו ההגרלות לבתי הספר לקראת השנה הבאה. לפני כשבועיים נערכו כבר מספר הגרלות ותוצאות השיבוצים לגנים ובתי הספר יפורסמו בשבוע הבא.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן