חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הורה בבית ספר: "פחדנו ממקרה תאיר ראדה"

הורי בית הספר מודאגים מהפרשה החמורה ואומרים: "שמחים שהצוות לא טייח והעביר לבדיקת המשטרה" | מילן מועלם

הפרשה שנחשפה אמש כאן ב'הזירה באשקלון', עוררה פחד ודאגה בקרב הורים רבים בעיר. בבית הספר בו בוצע המעשה, סיפרו ההורים כי שמעו מילדיהם את הפרטים למקרה שהפך להיות לשיחת היום בקרב התלמידים.

ההורים מציינים כי לא קיבלו הודעה על המקרה מהצוותים החינוכיים וכי בבית הספר העדיפו לשמור על המקרה חסוי, אך ילדים נחשפו לונדליזם שהתרחש בשטח בית הספר וכאמור הביעו את החשש מהמקרה.

בימים אלו דנים בעירייה בגורל התלמידות ולא ברור אם ישובו לבית הספר. הורה מבית הספר אמר היום: "הדבר הראשון שכולם דיברו עליו הוא שאף אחד לא למד כלום מפרשת תאיר ראדה. מדובר באירוע חמור ומפחיד מאוד, עצם התעוזה לכתוב בדם איומים שכאלה נגד תלמידה זה מעורר חשש שמקרה תאיר ראדה עלול לחזור על עצמו. אנחנו שמחים שהצוות בבית הספר לא טייח את הפרשה והעביר לבדיקת המשטרה ומקווים שכך ינהגו בכל בתי הספר האחרים, אפס סבלנות כלפי אלימות מכל סוג שהוא. כמה תעוזה הייתה לאותן בנות לאיים ברצח על תלמידה אחרת. גם אם הן טוענות שלא התכוונו, נדלקו לכולם נורות אדומות, מקומן לא איתנו בבית הספר".

יו"ר פורם ההורים אברהם רווח הוסיף : "אנו מחוייבים לשמירה על תלמידי העיר במכלול ההבטים, לרבות שמירה על גופם וכבודם של התלמידים. חשוב שנגלה אפס סובלנות כלפי .ארועי קיצון. במידה ואכן המידע הזולג מהפרסומים נכון הוא, הרי שהאירוע בהחלט מדאיג מאוד בחומרתו. אנו שבים ופונים לתלמידי העיר לשתף ולדווח על כל ארוע אלימות מילולית או פיזית, ולאפשר לגורמי החינוך לטפל כנדרש בעניין. בסוף עלינו לזהות את נקודות התורפה, הקיימות בתחום האלימות המילולית והפיזית, ולפעול בכוחות משותפים על מנת למנוע הישנות המקרים בעתיד. אני סמוך ובטוח שהנהגת העיר יחד עם חברי מינהל החינוך, יעשו רבות ונצורות לשם טיפול שורשי בבעיות הקיימות, עד למציאות בה נהפוך לעיר סבלנית וסובלנית, השוחרת אהבה וכבוד לאדם, באשר הוא אדם".

חריג: תלמידות ממקיף בעיר נשלחו למעצר בית

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

הורי בית הספר מודאגים מהפרשה החמורה ואומרים: "שמחים שהצוות לא טייח והעביר לבדיקת המשטרה" | מילן מועלם
דילוג לתוכן