חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוזר הביתה: איתמר שמעוני משתחרר בשבועיים הקרובים

אחרי שריצה שנתיים מאסר, התייצב היום איתמר שמעוני בפני ועדת השחרורים שאישרה כי בתחילת החודש הבא ישוב לחיק משפחתו בניקוי שליש וימי המעצר | מילן מועלם


איתמר שמעוני חוזר: ראש העיר לשעבר התייצב היום בכלא צלמון שם עמד בפני ועדת השחרורים בה הוחלט כי יסיים לרצות את מעצרו בחודש יולי וישוב לחיק משפחתו. חברי הוועדה היו חלוקים אך דעת הרוב היא שהכריעה ושמעוני ישתחרר כבר בתחילת חודש יולי, משמע בשבועיים הקרובים.

שמעוני מרצה עונש מאסר מחודש יוני 2021 אחרי שהורשע באישום אחד מיני רבים שהפרקליטות לא הצליחה להוכיח ובית המשפט החליט לזכות אותו. משפטו היה ממושך, מתיש ורצוף בטענות שכאמור לא הוכחו ע"י הפרקליטות שדרשה עונש משמעותי יותר. עם זאת, על פי רוב הדעות שמעוני קיבל עונש מאסר כבד (4 שנים) שכאמור יבוא לסיומו תוך שבועיים.

כל יתר המעורבים בפרשה – האח עופר שמעוני, איש העסקים יואל דוידי, ומשה פונטה, כבר סיימו לרצות את עונשי המאסר שהוטלו עליהם. בחודשים האחרונים כולם שוחחרו ממאסר והתמודדו עם מגבלות שונות שיוסרו בקרוב במלואן.

בחודש אוקטובר 2023 יערכו בחירות לראשות העיר ולמרות שהיו מי שרוצים לראות את שמעוני חוזר לקומה הרביעית נראה כי בתקופה הקרובה יתרכז שמעוני להחזיר את חייו וחיי משפחתו למסלול אחרי שנים רבות של חקירות, בתי משפט והד תקשורתי. משפטו של שמעוני והסיקור סביבו היה רצוף במידע מנופח וחסר קשר למציאות. נותר רק לראות כעת האם שמעוני שעדיין כאמור זוכה להערכה ואהדה בעיר – יכריז על מועמד מועדף לראשות העיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן