חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגננת מאשקלון מתנצלת: "לא דיווחתי – שיקול דעתי היה מוטעה"

הגננת שהייתה עדה להתנהלות הסייעת שהושעתה בגן העירייה בנווה דקלים – שיתפה את ההורים בווטסאפ ברגשותיה אחרי הטלטלה שעבר הגן. ההסבר הראשוני לא סיפק את העירייה והגננת תגיע לבירור במשרד החינוך | מילן מועלם

בזו אחר זו התייצבו אתמול בבוקר אמהות בגן השרון ב' בנווה דקלים והאזינו להקלטות בהן נשמעת סייעת אחת העובדת תחת עיריית אשקלון מתעמרת בילדים, מקניטה אותם, מענישה אותם בעונשים שחלפו מהעולם – כך למשל העמידה ילדה בת 4 "עד שתתעייף" ליד הקיר, מחקה אותם, צועקת ומזלזלת בהם.

בזכות ההקלטות אותם השיגה אחת מאמהות הגן והתפרסו על פני שלושה ימים, נחשפו גם במנהל החינוך להתנהלות המחרידה וראש המנהל יובל זוזט הגיע מיד לגן והורה לסייעת לעזוב לאלתר את הגן. הסייעת תוזמן לשימוע במשאבי אנוש בעירייה.

אחד מילדי הגן לא מגיע כבר מספר ימים וזאת אחרי שהפסיק לדבר לאור ההתנהלות הפוגענית שחווה. באחת ההקלטות נשמע הילד בוכה במשך 12 דקות רצוף ואף אחת מנשות הצוות לא מתייחסת אליו. האמהות שהגיעו אתמול לגן הטיחו בגננת "סמכנו עלייך, השארנו לך את הילדים שלנו, חשבנו שאת דואגת להם".

אגב באחת ההקלטות נשמעות נשות הצוות נוזפות בילדים שלא ביצעו כרצונן את החזרות למסיבת הסיום שאמורה להתקיים ביום שישי הקרוב. חלק מהאמהות דרשו לבטל את המסיבה לאור ההקלטות.

אמש שלחה הגננת הודעה להורים בקבוצת בווטסאפ וכתבה:" הורים יקרים, אני מבינה את סערת הרגשות שבה אתם נמצאים ואת החששות שלכם. ברצוני להבהיר כי אני מקפידה על שיח מכבד והתנהגות הולמת בגן מול הילדים ובכלל.

הסייעת המדוברת עובדת בגן שנים רבות, שבהם עבדה במסירות אכפתיות ואהבה לילדים. במקרים הספורים שבהם נכחתי לראות שהסייעת השתמשה בשפה שאינה הולמת את רוח הגן הערתי לה על כך שלא בפני הילדים, כמו כן קיימתי שיחות עם כלל צוות הגן שבהם הנחתי את הצוות ונתתי דגשים גם בנושא זה. לעניות דעתי ולאור המקרים שבהם נכחתי, לא חשבתי שיש מקום לדווח לממונים על הסייעת. כנראה ששיקול דעתי היה מוטעה ועל כך אני מתנצלת, ולמדתי מכך .

כעת המטרה של כולנו היא להחזיר את הגן למצב שגרתי ויציב ולהרגיע את הרוחות לטובת הילדים בגן. מי שמעוניין לדבר איתי באופן אישי, אשמח לשוחח. בכל מקרה אני לרשותכם תמיד".

כזכור, בשבוע שעבר פרצה קטטה בין נשות צוות בגן הסמוך, גן השרון א'. הקטטה פרצה בין גננת וסייעת הצהרון. אתמול סיפרו האמהות מגן השרון ב' כי היו שומעות צעקות מהגן הסמוך עוד לפני שפרצה הקטטה וליבן נשבר כשגילו שהאלימות הגיעה גם לגן בו לומדים ילדיהן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן