חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגירה חיובית: הקונדיטורית אור שפיץ חושפת את דירתה החדשה באשקלון

אחרי שעברה פתיחה חגיגית של הפודטראק בטיילת ופריצה קצת פחות נעימה בסיומה נעצר תושב העיר, אור שפיץ לא מתייאשת וקובעת את מעונה החדש כאן באשקלון.

שפיץ השכירה דירה לחודשים הקרובים באשקלון, במהלכם תהיה על הקו עם הסניף המפואר שלה בתל אביב. אתמול בילתה הקונדיטורית לילה ראשון בדירה המושכרת במרינה ותיעדה את רגע הכניסה לדירה ברשתות. הדירה בת שלושה חדרים עם נוף לים ואנחנו כבר מחכים לסטורי שמתעד את הבוקר הראשון שלה כתושבת אשקלון.

דיירת חדשה באשקלון

No Description

מאז נפתח הפודטראק של אור שפיץ, הטיילת פורחת. מידי יום ממתינים בתור לקונדיטוריה אלפי תושבים שמגיעים להנות ממגוון המאפים המתוקים והמלוחים של שפיץ שבהחלט הביאה גלאם ורוד לעיר. כל שנותר לנו הוא לאחל לה מעבר מוצלח, לילות שקטים והרבה מאוד פרנסה. בהצלחה וברוכה הבאה.

הבית החדש של שפיץ. צילום מסך מתוך האינסטגרם

No Description

כזכור, בשבוע שעבר הגיעה שפיץ לפודטראק שלה וגילתה כי הוא נפרץ. במצלמות האבטחה נראה צעיר מגיע לאזור הטיילת, מטפס במדרגות הפודטראק ומוציא ללא כל הפרעה שלל הכולל מאפים ומוצרים נוספים. שפיץ הגישה תלונה בתחנת המשטרה באשקלון והחשוד נעצר והובא להארכת מעצר.

במקביל החליטה הקונדיטורית למנוע מקרים נוספים בעתיד והציבה אבטחה רצינית יותר בפודטראק. בסטורי שהעלתה סיפרה כמה היא מאוכזבת מהפריצה אך כאמור, שוטרי תחנת משטרת אשקלון הגיעו בזריזות לחשוד – קטין תושב העיר. מאז חזר לשפיץ האור לפנים ומידי יום היא מתעדת באינסטגרם את המסע הקסום והאהבה לה היא זוכה מתושבי אשקלון.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן