חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הבוקר בתחנת המשטרה: תלונה נגד מטפלות ממעון באשקלון

תלונה הוגשה במשטרה הבוקר נגד מטפלות ממעון מוכר מאוד באשקלון. מנהל חינוך עודכן בפרטים וכך גם הנהלת המעון | מילן מועלם

הבוקר בתחנת המשטרה באשקלון

 

צוות סיירת מטה המאבק נגד התעללות בילדים הגיעו הבוקר עם הורים ממעון  באשקלון להגיש תלונה במשטרה נגד צוות המעון. בשלב זה לא ניתן לפרסם יותר מכך על הפרשה. נציין כי מדובר בחשדות לאלימות כלפי פעוטות.

מקרה זה מצטרף לרצף אירועים מדאיגים. כזכור השבוע הושעתה סייעת מגן עירייה שהוקלטה מדברת בצורה מזעזעת וקשה כלפי ילדי הגן. בנוסף, אם מאשקלון הגישה תלונה נגד גננת רוטציה מגן עירייה החשודה בהתעללות בבנה. בידי האם הקלטות המחזקות את החשד כנגדה ומשרד החינוך הודיע לסייעת שלא להגיע לגן בשלב זה.

כזכור, לפני שבועיים פורסמה הקלטה של מטפלת במעון פרטי מנווה אילן שהתבטאה במילים קשות נגד ילדי הגן. ההורים הגישו נגדה תלונה במשטרה, המעון נסגר והגננת שוחררה בתנאים מגבילים. התיק הועבר לעיון הפרקליטות.

בנוסף, בשבוע שעבר גננת וסייעת בצהרון בגן השרון הלכו מכות לעיני התלמידים המבוהלים. השתיים הושעו מיד מתפקידן ויוזמנו לשימוע לפני פיטורים. המשטרה ביקשה להתערב במקרה אך המעורבות בחרו שלא להגיש תלונות הדדיות ובכך נותר הטיפול בידי החברה העירונית בלבד.

לכל אלה מצטרפת גם הקטטה שהתרחשה בשבוע שעבר בתיכון רונסון בין שתי אמהות ובנותיהן על רקע סכסוך בין תלמידות. אחת מהאמהות אף פונתה לטיפול רפואי בברזילי יחד עם בתה הקטינה. האמהות נחקרו במשטרה ושוחררו בתנאים מגבילים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן