חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם קצא"א ניסתה להסתיר את דליפת הדלק?

מבדיקת עיריית אשקלון ואיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון עולה חשש סביר: חברת קצא"א ניסתה להסתיר את אירוע דליפת דלק גולמי שהתרחש היום | מילן מועלם

היום (שלישי), התקבלו דיווחים של תושבי אשקלון במוקד העירוני של עיריית אשקלון ובאיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון על ריח חריף בעיקר בשכונת אגמים הקרובה למתקני חברת קצא"א.

לאחר בדיקה מקיפה של כונני סביבה של העירייה והאיגוד, אשר הגיעו למתקני חברת קצא"א, התגלתה דליפה במיכל דלק של החברה. מדובר על 20 מטר קו"ב של דלק שהרטיבו את הקרקע מסביב וגרמו למפגע הריח עליו התלוננו התושבים. בעת הבדיקה נצפה שופל אשר כיסה את האדמה הרטובה באזור המפגע. רק לאחר כניסתם של כונני הסביבה של האיגוד למתקני החברה קצא"א דיווחו למשרד להגנת הסביבה על הדליפה.

קצא"א היום

תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון: "העירייה פעלה במהירות ובנחישות לאחר קבלת תלונות התושבים. אנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו כנגד חברת קצא"א, שפעלה כנגד הנוהל המקובל בעת אירוע דליפה. לא נאפשר לחברת קצא"א לסכן את בריאות התושבים ולהתעלם בצורה מחפירה מהנוהל המקובל. בריאותם ואיכות חייהם של תושבי אשקלון אינם הפקר, נמשיך לעמוד על המשמר ולעמוד על זכותם של תושבינו לאוויר בריא בוועדת הכנסת הרלוונטיות ומול השרה להגנת הסביבה״.

מיטל אמיתי, מנכ"לית איגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון: "אנו רואים בחומרה רבה את המקרה ואת התקלות החוזרות ונשנות, המתרחשות בקצא"א. חמור מכך הוא חוסר הדיווח של קצא"א על הדליפה. אנו רואים בכך ניסיון להסתיר את הנזק והמפגע הסביבתי, זהו מצב מסוכן ופגיעה באמינותה של חברת קצא"א, מדובר בתנהלות בעייתית שיש לטפל בה. אנו נמשיך לפעול על מנת למנוע אירועים מסוג זה וכמובן נפנה בנושא למשרד להגנת הסביבה״.

מקור הריח הבוקר: קצא"א

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

מבדיקת עיריית אשקלון ואיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון עולה חשש סביר: חברת קצא"א ניסתה להסתיר את אירוע דליפת דלק גולמי שהתרחש היום | מילן מועלם
דילוג לתוכן