חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עכשיו זה רשמי: איש המוסד שנהרג באיטליה – תושב אשקלון

בתקשורת האיטלקית דיווחו כי סוכן המוסד שנהרג בהתהפכות סירה באגם הוא 'ארז שמעוני'. כפי שפורסם לראשונה בזירה - מדובר בתושב העיר | מילן מועלם

מספר כלי תקשורת גדולים באיטליה פרסמו אמש כי הישראלי שנהרג בהתהפכות היאכטה באגם מג'ורה שבאיטליה הוא "ארז שמעוני", סוכן מוסד בעברו. הבוקר סיפרו מכריו ל'זירה' כי מדובר בתושב שגדל ומתגורר עדיין באשקלון. הלוויתו נערכה אחה"צ בבית העלמין הצבאי בעיר.

אחד ממכריו, בכיר בעיריית אשקלון סיפר הבוקר: "מעולם לא ידענו מה עיסוקיו, הבחנו שמשהו מוזר אבל לא שאלנו והוא לא סיפר. אנחנו מכירים שנים רבות, מדובר באדם טוב ובאבידה גדולה".

ממשרד ראש הממשלה נמסר: "הבוקר הובא לישראל ארונו של גמלאי המוסד, שנהרג באסון השייט בעקבות תנאי מזג אוויר סוערים באגם מאג'ורה באיטליה. בשל שירותו בארגון לא ניתן להרחיב אודותיו.

המוסד איבד חבר יקר, עובד מסור ומקצועי שהקדיש את חייו לביטחון מדינת ישראל במשך עשרות שנים, גם לאחר פרישתו. המוסד כואב את האובדן ומשתתף בצער המשפחה, אותה ימשיך ללוות ולחבק".

כזכור, ארבעה בני אדם נהרגו ביום ראשון באגם מאג'ורה באיטליה, האירוע התרחש בשעות הערב, סירה שהובילה יותר מ-20 נוסעים, ביניהם תיירים, התהפכה וטבעה ברוחות חזקות באגם מאג'ורה בצפון איטליה, לדברי התקשורת האיטלקית – בין העיירות ססטו קלנדה וארונה.

הספקתם לתדלק? המחיר לליטר עלה הלילה

38 ש"ח בלבד: תורמים לחווה בסילבר – מצטרפים לקהילה ונהנים מהטבות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

בתקשורת האיטלקית דיווחו כי סוכן המוסד שנהרג בהתהפכות סירה באגם הוא 'ארז שמעוני'. כפי שפורסם לראשונה בזירה - מדובר בתושב העיר | מילן מועלם
דילוג לתוכן