חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דהרי: "מישהו בפיקוח החליט להתעלל בציבור החרדי" 📸

  1. בין הזמנים בחוף הנפרד: דוחות בתוך החוף, אכיפה מוגברת בחניות וגם פקחית ביום של גברים. דהרי: "דורש לתת קנס לפקחית שנכנסה ביום של גברים" 📸 מילן מועלם

שלושה שבועות יש לתלמידי הישיבות להנות מהאטרקציה היחידה בעיר שמתאימה להם, החוף הנפרד.

משום מה, סוגיית החוף, לא מגיעה לפתרון כבר שנים ומידי שבוע עולה בעיה חדשה בחוף שממילא נמצא במיקום בעייתי וכשרותו מוטלת בספק גדול.

ביום שישי האחרון, יום של גברים בחוף, הגיעו בחורי ישיבה רבים להנות ממזג האוויר והמים, ושם חיכתה להם הפתעה- דוחות חניה ופקחית שהגיעה לבצע אכיפה בתוך החוף, אף על פי שאסור לנשים להיכנס לחוף ואישה שנכנסת לחוף הנפרד ביום של גברים צפויה להיקנס.

חברי המועצה מטעם ש"ס קיבלו לא אחת הבטחה שלא תהיה אכיפה בחוף הנפרד בימים עמוסים- לאור מצוקת החניות במקום. למרות זאת ולמרות בין הזמנים, גם השבת קיבלו המבלים בחוף הנפרד דוחות.

📸 החוף הנפרד מתפרק

 

חבר המועצה חי דהרי, שמפקח באופן קבוע על הנעשה בחוף הנפרד, אמר היום לזירה: "חד משמעית מישהו במחלקת הפיקוח החליט להתעלל בציבור החרדי. אני דורש מיידית לקבל את פרטי הפקחית ולתת לה קנס על זה שהיא נכנסה לחוף גברים ביום נפרד כמו כל אשה אחרת שהייתה עוברת בחוף.

היכן אותם כל אנשים שמתהדרים בכשרותו של החוף? מדוע הם שותקים מול העוולות האלו? הציבור צריך להתעורר".

מעיריית אשקלון נמסר: "בחוף הנפרד משובץ פקח באופן קבוע. יחד עם זאת, במידה ומתבצעת קריאה לצוות תגובה הכולל משטרה ופיקוח עירוני, מדובר בצוות משולב".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן