חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דברים שחשוב לדעת על מניעת הצפות בחורף עם דשא סינטטי

קרדיט לתמונה Freepik

דשא סינטטי הוא ללא כל ספק פתרון נהדר עבור החצר הביתית שלכם שכן, הוא מציע לכם את היתרון האסתטי המובהק של שילוב דשא טבעי בגינה, וזאת ללא צורך בטיפוח מתמיד של דשא – אחרי הכל מדובר על דשא מלאכותי שלא צריך לגזום אותו. אמנם, תקופת החורף הקרה שמגיעה אינה פשוטה גם עבור אלו שיש להם בחצר דשא סינטטי שכן, הצפות הן בעיה שכיחה למדי. אז איך אפשר למנוע הצפות בחורף עם דשא סינטטי, ומה עליכם לדעת על נושא זה? בכתבה זו תוכלו למצוא את כל התשובות.

קצת רקע

בעת בה אנו מדברים על דשא סינטטי, חשוב מאוד לציין כי ההכנה לחורף מתחילה עם הכנת התשתיות הטובות ביותר. למעשה, כאשר החורף מגיע, הצפות שמגיעות איתו יכולות לגרום לבעיות ניקוז ושלוליות שונות, אשר גורמות לעובש בדשא הסינטטי, ממנו נרצה להימנע בכל תוקף. חשוב מאוד לדאוג למצע שומשום מהודק היטב, עם שכבה של לפחות חמישה סנטימטרים מתחת למרבד הדשא הסינטטי. חשוב לא פחות לשים לב כי הכל מהודק עם השיפועים הנכונים וכן גם כי בורות הספיגה או בורות הניקוז מונחים במקום. גם לאיכות הדשא הסינטטי עצמו יש חשיבות גדולה לא פחות שכן, ככל שהדשא הסינטטי שלכם יהיה איכותי יותר עם חורי חלחול תקינים, כך יתאפשר ניקוז יעיל וטוב יותר של המים – מה שמונע מראש את כל אותן הצפות ושאר בעיות אופייניות לתקופת החורף הקרה.

איך בוחרים דשא סינטטי?

לאחר שקיבלתם קצת רקע על מניעת הצפות בחורף עם דשא סינטטי, ניתן להבין כי בחירת דשא סינטטי איכותי היא חלק בלתי נפרד מפתרון הבעיה. אז איך תוכלו לבחור דשא סינטטי איכותי מלכתחילה? ובכן, לכך יש כמה היבטים חשובים:

  • משקל – כאשר מדובר על דשא סינטטי, חשוב מאוד לציין כי משקל הוא ללא כל ספק אחד הפרמטרים החשובים ביותר באשר לביצוע דבר הבחירה. למעשה, ככל שהמשקל יהיה כבד יותר, כך ברוב המקרים מדובר על דשא סינטטי איכותי ויעיל יותר שכן, למשקל הסיבים יש השפעה משמעותית למדי על עמידות המרבד לאורך תקופת זמן ממושכת. בכלל, ניתן להגיד כי משקל גדול יותר מביא איתו צפיפות גבוהה יותר של חומר.
  • צפיפות – ככל שתבחרו דשא סינטטי צפוף יותר, כך קרוב לוודאי שהדשא יהיה עמיד יותר לאורך זמן בפני שחיקה, ומעבר לכך – יישאר אסתטי, יפה וזקוף ללא שום בעיה. לכן, כאשר מדובר על הצבת דשא סינטטי במקומות שאתם משתמשים בהם באופן תדיר למדי, עליכם לבחור דשא סינטטי עם צפיפות גבוהה ככל הניתן, מאחר וזהו חלק בלתי נפרד מבחירת דשא סינטטי איכותי ועמיד שתוכלו להשתמש בו לאורך שנים וכן גם להיות בטוחים כי הוא יהיה עמיד גם בתקופת החורף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן