חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלאם: "חזי לוי הוא שחקן נשמה" 🎥

צפו במנכ"ל הבריאות החדש, פרופסור חזי לוי, נפרד מהעיר 🎥 מילן מועלם


הבוקר התקיים בבית יד לבנים כנס 'התמודדות הרשות בימי הקורונה". ממש" באותם רגעים אושר פרופסור חזי לוי לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות החדש.

במהלך הכנס דיבר פרופסור לוי ונפרד מהעיר:  "עם הזמן למדתי להכיר את העיר, למדתי את אנשיה, ואני חייב לומר שאני יוצא מאוהב, באנשים, בעיר, באנשי בית החולים ובכל מה שעשינו. אנחנו גאים במה שעשינו ואני מכיר תודה לתומר גלאם, ראש העיר, ולכל עובדי העירייה שפעלנו יחד גם בעתות משבר, גם בעתות הקורונה, בטילים, על העזרה בקורונה, טיפול בילדי העובדים שציינו כאן.

"אני חושב שבית החולים ימשיך בחזון לתת רפואה נכונה, הוגנת, מקיפה, עם כל השירותים, עם כל הטכנולוגיה, עם קיצור תורים, כדי לתת את מה שמגיע לתושבים, כדי להיות מעורבים בקהילה, לסייע לקהילה, כדי להביא את החמלה הראויה לתושבים כאן דרך בית החולים. תודה רבה לכולם", אמר פרופ' לוי.

בהזדמנות זו, בירך ראש העיר, תומר גלאם את פרופ' לוי על המינוי ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. "חזי לוי הוא שחקן נשמה. הוא איש עם ערכים ורגש וזכינו לעבוד איתו ולשתף פעולה למען בריאות תושבי אשקלון והסביבה. כעת, ייהנו מהניסיון ומהמקצועיות שלו כל אזרחי מדינת ישראל. המון הצלחה בהמשך הדרך".

 

עם כל הכבוד לקורונה: ⬅️⬅️

של מי האחריות? 📸

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן