חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בתיכון אמית באר טוביה בוחרים לעשות טוב

 

 

במסגרת יום המעשים הטובים התקיים הפנינג המעשים הטובים בתיכון באר טוביה בשיתוף מחלקת הנוער של המועצה שכלל דוכנים מיוחדים למכירת מזון ודגוכם תרומות שיער לחולים כאשר כל ההכנסות קודש לעמותת "גדולים מהחיים".

 

הפנינג מיוחד ומרגש התקיים ביום המעשים הטובים בשבוע שעבר בתיכון מקיף אמית באר טוביה. היום המיוחד הוקדש לעמותת "גדולים מהחיים" אשר שמה לה למטרה לשפר את איכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם בכל רחבי הארץ.

 

במהלך ההפנינג הופעלו דוכני מזון ודוכנים נוספים ע"י מדריכים ממחלקת הנוער ופעילי המעורבות החברתית, כשכל ההכנסות מן המכירות הנן קודש לעמותה .

 

אחד הדוכנים המרגשים ביותר היה דוכן תרומת שיער אליו הגיעו תלמידים ואנשי צוות למען קידום והעלאת מודעות למטרה חשובה זו, השיער נתרם לחולי סרטן המלווים על ידי העמותה.

בדוכן אחר כתבו הילדים למי הם רוצים להודות בחייהם בכלל ובבית הספר בפרט. דוכן זה הדגיש את נושא הכרת הטוב ואת חשיבות ההודיה.

מיטל אלחדד, רכזת מעורבות חברתית:  "ככל שנגדיל את מעגלי עשיית הטוב ואת השותפים לעשיית הטוב העולם יראה יפה יותר. היום הזה מוכיח כיצד התגייסות של אנשים טובים למען מטרה משותפת איחד ושימח כל כך הרבה אנשים

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן