חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בן גביר באשקלון: נשק ארוך יכול להציל בניין

השר לביטחון לאומי סייר היום (שישי) בעיר אשקלון, השתתף באירוע חלוקת נשקים לכיתת הכוננות בעיר בהובלת משטרת ישראל, נפגש עם ראש העיר תומר גלאם וביקר יחד איתו בחמ"ל העירייה בכדי לעמוד מקרוב על היערכות העיר ומוכנותה לזמן חירום.

באירוע נכחו גם המזכיר הביטחוני של השר לביטחון לאומי ניצב קובי יעקובי, סממ״ז דרום תנ״צ חיים שמואלי, ממ״ר לכיש נצ״מ רועי ולדמן ומת״ח אשקלון סנ״צ מאיר חכמון.

המשרד לביטחון לאומי ומשטרת ישראל פועלים להגן על תושבי אשקלון ומקימים כיתת כוננות חדשה בעיר. בתוך כך יצויין שמתחילת הלחימה הוקמו מעל ל 600 כיתות כוננות חדשות ברחבי הארץ במגזר העירוני והכפרי. מהלך זה נעשה בהתאם לאירועים הביטחוניים, לתרחישי הייחוס ולמדיניות השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר.

במסגרת המהלך, מוקמות מאות כיתות כוננות חדשות, באמצעות אלפי מתנדבי משטרה שיגויסו ויקבלו נשק ארוך אישי וציוד מגן נלווה.

השר לביטחון לאומי אמר באירוע: "אני אומר לכם מתנדבים יקרים, אתם היום באים ועושים את הדבר הכי חשוב שאפשר, לשמור על הבית, להגן על הילדים שלכם, על הרחוב, על השכונה, על העיר, פירושו – להגן על המדינה. מאז פרוץ המלחמה בשמחת תורה אנחנו במשטרה, במג"ב, במשרד לביטחון לאומי עוברים ממקום למקום, כ 700 כיתות הקמנו בהובלת המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי, הסמפכ"ל ניצב אבשלום פלד והפרוייקטור ניצב שמעון לביא – כולנו באותה מטרה לעבור ממקום למקום לתת נשק בפיקוח למתנדבי משטרה ומג"ב ולהקים כמה שיותר כיתות כוננות – נשק שמציל חיים. במקביל עשינו עוד משהו חשוב במשרד לביטחון לאומי וזה לשנות באופן דרמטי את התבחינים ולהקל על אזרחים לקבל רישיון לנשק. אני רוצה להגיד לך ראש העיר שמדובר בעבודת מטה שנערכה במשך חודשים ארוכים ושהושלמה עם פרוץ הלחימה. אני שמח לבשר כאן שאלפים מתושבי אשקלון יכולים להוציא נשק – רישיון לאקדח פרטי. אני אומר לכם אזרחים יקרים: אקדח יכול להציל משפחה, נשק ארוך יכול להציל בניין".

מעוניינים להתנדב? התקשרו למוקד גיוס המתנדבים הפועל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-16:00 בטלפון 076-8115211.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן