חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"בבון על אופנוע": מי פרץ לפודטראק של אור שפיץ?

הקונדיטורית פתחה בשבוע שעבר את הפודטראק וכבר גילתה שעסקים באשקלון זה ממש לא פשוט. צפו בפריצה | מילן מועלם | צילומים ותיעוד מתוך האינסטגרם של שפיץ


זה לגמרי מבאס: הפודטראק של הקונדיטורית אור שפיץ בטיילת בר כוכבא, נפרץ הלילה. על פי מצלמות האבטחה המותקנות בפודטראק מדובר בבחור שנראה צעיר שעלה ללא הפרעה למדרגות, פתח את הפוד טראק והוציא משם עוגות, מאפים ודברים נוספים. מיד לאחריו נראה צעיר נוסף מגיע ופועל באופן דומה.

שפיץ העלתה לאינסטגרם שלה תיעוד מהפריצה וכתבה כי כבר היום יותקנו אמצעי אבטחה מתקדמים בפודטראק. עוד בטרם גילתה על הפריצה, שפיץ ארזה מזוודה והודיעה כי בכוונתה לבלות את הלילה באשקלון, דבר שהפך את השהייה באשקלון לקצת פחות מתוקה.

 


כפי שחשפנו כאן לראשונה, הקונדיטורית אור שפיץ פתחה פוד טראק ראשון על חוף ימה של אשקלון. למרות שהמחירים די גבוהים – האיכות עולה על הכל ותושבי אשקלון נוהרים בהמוניהם לקנות ולהצטלם עם המקום הורוד והמושקע שלה. אין ספק, סלבריטיז באשקלון המנומנמת זה מאסט. בריאיון שהעניקה בסופ"ש לאתר מאקו סיפרה שפיץ שהפוד טראק ינדוד כל כמה חודשים ליעד אחר. על ההחלטה לפתוח באשקלון אמרה: "אחרי סבב הלחימה האחרון החלטתי שזה יהיה המקום הראשון שאני אפתח בו".

עוד סיפרה כי "ההשלכות הכלכליות הן חלק מהתוכנית העסקית, הבאנו בחשבון מה יקרה אם חס וחלילה יהיו ימים שנצטרך לסגור בגלל המצב הביטחוני. אני סומכת על תושבי הדרום שיבואו, ההיענות והאהבה הבלתי צפויות שקיבלתי מהם מטורפות".

תושבי אשקלון כך לפחות מספרת הקונדיטורית מרגישים שקופים: "הנה הודעה שקיבלתי אתמול, 'את לא מבינה כמה אנחנו מחכים לך פה, סוף-סוף בוחרים אותנו למשהו, חוץ מלשלוח לנו טילים לא נבחרנו לכלום'. איזה כיף שיש לי הזכות לשמח ולגרום להם להרגיש שבאמת רואים אותם".

על הקונספט החדש מספרת: "הוא לא יהיה דומה בשום צורה למקום הזה. הוא ימכור דברים שונים, יהיו שם מאפים חדשים, גם מלוחים. כאן החוויה היא יותר בית קפה – קונדיטוריה, שם זה יהיה יותר פיקניק. למדתי מה הביקוש, והמון שואלים אם יש מלוח. הפחיד אותי לגשת למלוחים, כי אני אוהבת לעשות דברים שאני מבינה בהם, ובמלוחים אני לא מבינה. אז הבאתי יועצת קולינרית שתבנה יחד איתי תפריט. היא עושה שילובים מעניינים ואני נותנת את הטון".

ופרט נוסף שלא ידעתם הוא שהקונדיטורית מתכננת להשכיר נכס בקרוב בעיר: "אני אקח דירה באשקלון, כדי שאם אסיים מאוחר לא אצטרך לחזור לתל אביב. אני קונטרול פריק ברמה לא בריאה, זה בא על חשבון הנפש. המקום החדש זה בייבי שלי, לא סתם בישרתי עליו כמו על היריון. זה תינוק לכל דבר".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן