חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אשקלון מתכוננת לפסח

שעות העבודה הוארכו, מנופים ומשאיות לפינוי אשפה וניקיון העיר תוגברו; בעירייה פועלים בשיא המרץ על מנת להכניס את חג הפסח בעיר נקייה|מילן מועלם

ההיערכות לחג הפסח בשיאה והעבודות לניקיון העיר מתקדמות במרץ על מנת להכין את העיר כולה לחג.

אתמול בלילה, מיד עם סיום יום הבחירות, יצאו עובדי שפ"ע לנקות את הלכלוך והאשפה שהצטברה במהלך היום וכבר בתחילת השבוע החלו ההכנות לעיר נקייה לכבוד החג.

ראש העיר, תומר גלאם, הנחה את גורמי המקצוע ברשות לתגבר את שעות העבודה של עובדי הניקיון עד לערב החג, לתגבר מנופים לפינוי הגזם והגרוטאות שמוצאים על ידי התושבים בימים שלפני החג ולתגבר את עבודות הניקיון ופינוי האשפה, בכל האמצעים העומדים לרשות העירייה, בכל רחבי העיר.

בהתאם לכך, כבר בימים אלו ועד לתאריך 26.03 יוארכו שעות עבודת הטיאוט וניקוי הרחובות עד לשעה 19:00 וביום שישי, ערב החג, העבודות יימשכו עד לשעה 14:00.

מערך פינוי האשפה, המוטמנים והמכולות יתוגבר אף הוא וביום חמישי, 25.03 תחל עבודת הפינוי בשעה 22:00. במוצאי החג, יום ראשון, 28.03, תחל עבודת הפינוי גם כן בשעה 22:00. 

באופן חריג ועד לתאריך 24.03 תותר הוצאת גזם ורהיטים לנקודות המיועדות לכך גם בימים שאינם ימי ההוצאה המוגדרים.

החל מיום חמישי, 25.03 חל איסור מוחלט להוציא גזם או רהיטים. פסולת אלקטרונית, כמו טלוויזיות, מחשבים, מוצרי חשמל וכדו' יש להביא לנקודת האיסוף העירונית במרכז הלוגיסטי, שדרות התעשייה 17, אזור התעשייה הצפוני. 

בעירייה נערכים גם לחגיגות במהלך החג ומסתמן כי הפעם יינתן דגש על אכיפת הסדר הציבורי כדי לאפשר חג בטוח ושקט.

סיורי מניעה והסברה של הפיקוח העירוני במקומות מועדים ומרכזיים יתוגברו, בהם מתחם המרינה מול, הסי פארק, רצועת החוף, אתרי בילוי וגנים ציבוריים.

אשקלון בוחרת: הליכוד בראש

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

שעות העבודה הוארכו, מנופים ומשאיות לפינוי אשפה וניקיון העיר תוגברו; בעירייה פועלים בשיא המרץ על מנת להכניס את חג הפסח בעיר נקייה|מילן מועלם
דילוג לתוכן