חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אמיץ: איתי סהר דורש תשובות📸

פרוייקט בית הגמלאי והסטודנט שעלה לאחרונה לכותרות, מחמם את הגזרה הפוליטית. חבר המועצה איתי סהר במכתב חריף לראש העיר: "מדובר בהטעיה ובמחטף". שמעוני: "שקר וכזב" 📸מילן מועלם


עוד לא קם וכבר עומד ליפול: פרוייקט בית הגמלאי והסטודנט שאמור היה לקום ברחוב הגבורה, על החניה הצמודה ליד לבנים, ככל הנראה יירד מהפרק אחרי המכתב החריף ששלח הערב עורך הדין איתי סהר, המשנה לראש העיר, לתומר גלאם, משה פוקס ועיריית אשקלון.

סהר לקח סיכון פוליטי משמעותי במכתב ששלח לראש העיר והציג שם עובדות שאמורות להדיר שינה מעיני כולם.

"הריני מבקש להביא את התכנית שבנדון ואת עמדת הוועדה לגביה ולגבי ההתנגדות לדיון נוסף במליאת הוועדה לתכנון ובניה אשקלון בישיבתה הקרובה", פתח סהר את מכתבו.

חבר המועצה הגדיר את הצגת הפרוייקט כהטעיה ומחטף וכתב: "ממדי הפרויקט האמיתיים הוסתרו בדיון. בית הגמלאי הוצג כמבנה שמטרתו לרכז את פעילות הגמלאים ברחבי העיר. לא הוצגה העובדה שמדובר בפרויקט מגורים בהיקף משמעותי, לא הוצגה תכנית או הדמיית הפרויקט ולא היקף יחידות הדיור.

הטעם היה שהפרוייקט "כבר אושר בעבר על ידי הוועדה" שלא בקדנציה הנוכחית ושמטרת הדיון רק לאשר את עמדת הוועדה לגבי ההתנגדות, עליה נאמר שהיא "לא רצינית"".

בתגובה לכך אמר הערב איתמר שמעוני לזירה: "שקר וכזב. מעולם לא אושר בתקופתי בית גמלאי באזור זה של יד לבנים. שקר חמור מאוד. אני מגנה את כל מי שפוגע בסמל ובליבה של העיר שמנציח את חיילנו ובנינו. לבוא ולבנות שם פרוייקט זה מעשה חמור שלא יעשה ואני מתנגד לבניית בית גמלאי באזור זה. תכננתי בניית בית גימלאי באשקלון אבל אני מאמין שגם הם לא רוצים לבנות ליד יד לבנים. יש לבנות במקום אחר ויפה יותר".

עוד כתב סהר: "נעשה מאמץ שלא להציג את הנתונים לחברי הוועדה ולגרום להם לחשוב שאופי הפרוייקט שונה מאופיו האמיתי. אין סיכוי שהיתה מתאשרת עמדת הוועדה בהצגת דברים מלאה".

סהר התייחס גם להתנגדות הנחרצת של המשפחות השכולות וכתב: "המשפחות השכולות מתנגדות לפרויקט. לתחושתן הפרוייקט יפגע בהנצחת בניהם ובנותיהם גיבורי ישראל. כבוד המשפחות מעל כבודנו ורצונן לפני רצוננו. הן ישמיעו את עמדתן. אין נבחר ציבור באשקלון שימנע זאת מהמשפחות בוודאי שאין נבחר ציבור באשקלון שיקדם פרויקט שיפגע בזכרם הקדוש של גיבורי ישראל או בכבוד המשפחות השכולות".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן