חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלופי הדרום בכדורגל: תלמידי נבחרת מקיף ב' זכו במקום הראשון במחוז הדרום

זו רק השנה הראשונה בה בית הספר מקיף ב' אשקלון משתתף בליגת הכדורגל של מחוז דרום מטעם משרד החינוך וכבר שחקני הנבחרת קטפו את הגביע וזכו באליפות | צילום: סיון מטודי

נבחרת הכדורגל של בית הספר מקיף ב' הוקמה בקיץ כחלק מחינוך למצוינות רב תחומית. התלמידים התמיינו לנבחרת החלו בתהליך אימונים עם המאמן, מאיר וייס ובהובלת רכז הספורט בבית הספר, משה חסן. לאחר שנה ארוכה ומלאה באימונים, פרויקט המצוינות בקטרגל אולמות לכיתות ז'-ח', במשחקי חצי הגמר והגמר הוכיחו את מצוינותם והתלמידים קטפו את המקום הראשון במחוז דרום. התלמידים רועי סרוסי מכיתה י"ב ומתן פלקה מכיתה ז' זכו בתואר 'מלך השערים'. 

משה חסן רכז הספורט בבית הספר: "במסגרת מועדון הספורט של בית הספר מטעם התאחדות הספורט לבתי ספר יצא לדרך פרויקט מצוינות בספורט בו פעלו שתי קבוצות, אחת מכיתות ז' ח' והשנייה כיתות ט', בקטרגל אולמות אימון שבוע של שעה וחצי, ובכל שבועיים בערך טורניר נגד בתי ספר מחוז דרום, בתום בשלב הראשון קבוצת ז' ח' סיימה במקום הראשון ועלתה לחצי הגמר בו ניצחה ועלתה לגמר וב"ה ניצחנו וזכינו במקום הראשון".

השבוע נפגשו תלמידי הנבחרת עם ראש העיר אשר העניק להם תעודת הוקרה על ההישג המרשים ובירך אותם בהמשך דרך ספורטיבית ובריאותית.  גדעון שינדלר, מנהל בית הספר: "כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד משמעותי שיאמין בו ואנו מאפשרים לכל ילד את המסלול שליבו חפץ להתפתח בו בכיתות ממר"ם, מגמת רפואה, פיזיקה והנדסת רכב והן בתחומי הספורט והאומנות. המגוון הזה הופך את מקיף ב' אשקלון  למרחב מצמיח לכל נער ונערה".

מנהלת נתיב הבנים יפית גבאי: "אני כל כך גאה ונרגשת. הזכייה של הנבחרת המדהימה שלנו היא ביטוי למיינדסט של מצוינות שאנחנו מנחילים לתלמידים במקיף ב'. הם עוברים תהליכי העצמה סביב תחומי החוזק שלהם, ואני שמחה שזה בא לידי ביטוי – מצוינות ספורטיבית והישגים שבאים בעקבותיה, מוכיחה לנו שהשקעה, אמונה ומאמץ מניבים פירות. "יגעת ומצאת תאמין" – כמו בספורט, כך גם בלימודים. אנחנו הכי שמחים וגאים בהם".

מאיר וייס, מאמן הנבחרת: "כל התחרות שלנו לא האמינו בנו, אף אחד לא נתן לנו צ'אנס ואפילו אמרו לנו תכינו את הילדים לכישלון, אבל ברוך ה' עם הכנה טקטית טובה ועם יישום ועבודה קשה של השחקנים באימונים הם הביאו את זה לידי ביטוי במשחקים, אז הצלחנו להפתיע את כולם ולזכות במקום הראשון ובגביע במחוז ובמקום שני באליפות העירונית".

תלמיד י"ב ומלך השערים, רועי סרוסי: " מאז שאני זוכר את עצמי, התחלתי לשחק כדורגל ומגיל עשר לשחק בקבוצה, זה הדבר שאני הכי אוהב בעולם. בשנתיים האחרונות לקחתי את התואר מלך השערים ואין דבר שאני יותר גאה בו מזה. מקווה לקחת אותו כמקצוע לעתיד בעזרת השם".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן