חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלופה באורט צור ברק

 

איילה שפמן תלמידה בכיתה י' בבית הספר "אורט צור ברק" זכתה במקום ראשון באליפות יוקרתית בינלאומית בחו"ל בהתעמלות קרקע. "בית הספר נתן לי גב מלא בכל מה שצריך".

בתמונה: איילה בתחרות. צילום: עדי שפמן.

לפני יום הכיפורים התקיימה אליפות בהתעמלות קרקע ואקרובטיקה דרגה בינ"ל 13/19 התחרות נקראת "בודפשט אקרוקפ", והיא מתקיימת בזוגות לפי קטגוריות של גילאים. בת הזוג של שפמן היא לינוי שטרן. דרגת התחרות של שפמן נחשבת לדרגה הגבוהה ביותר – דרגה בינלאומית. הציונים ניתנים על פי שילוב של אקרובטיקה סגנון ויופי.

בבית הספר קיבלו בסיפוק רב את הזכייה של שפמן אך לא הופתעו ממנה, "ידענו שהיא תצליח" סיפרה מחנכת הכיתה דפנה אוחנה. "היא הייתה אלופת הארץ ומתחרה מצוינת".

שפמן לומדת במגמת עיבוד שבבי cnc , ומדפסות תלת מימד שנחשבת מגמה יוקרתית, בעל דרישה גבוהה בעולם התעסוקה. היא אוהבת במיוחד את בית הספר, שבא לקראתה בכל הקשור לאימונים, שחרור לתחרויות וכל עזרה שנדרשת על מנת שתצליח במקצוע התובעני והקשה בו היא מתחרה. היא מתגוררת בקיבוץ גת ומתאמנת במזכרת בתיה, מה שדורש ממנה נסיעות והקרבה רבה על מנת להצליח.

"איילה מצטיינת בהכל, היא סוחפת אחריה את האחרים. מנהיגה אמיתית", ציינה אוחנה. "היא גם סיימה שנה שעברה את בית הספר כמצטיינת בית ספרית , היא ילדה חייכנית ומקסימה שאוהבת לעזור.  היא ממש אלופה אמיתית. ילדה מהממת. אנחנו אוהבים אותה מאוד ותומכים בה בכל מה שאפשר".

יהודית שפמן אמה של איילה הביעה שביעות רצון רבה מיחס בית הספר "איילה הגיעה מהחינוך הביתי ופגשנו צוות מכיל ותומך, לא רק ברמה הרגשית אלא במה שהיא עושה" סיפרה השבוע. "בית הספר נתן לאיילה בדיוק את מה שהיא צריכה. קיבלנו תמיכה מלאה מבית הספר. בית הספר נותן מענה ומקום  ליזמות, יצירתיות ,התבטאות אישית וחברתית. זה בעיניי מקום קסום. גם אחיה הקטן אלישע המוכשר גם כן בנגינה, נכנס עכשיו לבית הספר בלב שלם. מי שמגיע אליו זוכה בגדול. בית  הספר גם  חושב על הקדמה ונותן כלים לחיים".

ומה היה לאלופה הצעירה שמתאמנת כ-7 שעות ביום, לומר על הזכייה? "אנחנו עובדות המון שעות ביום ומתאמנות על התרגילים. וכשרואים תוצאות זה מאוד מרגש ומוכיח שהעבודה הקשה משתלמת. אני חייבת לציין את התמיכה של המורים וצוות בית הספר. הם דואגים להשלים לי את כל החומר שהפסדתי בתחרויות או באימונים. היה לי גב מלא ממנהלת בית הספר, סיגל כהן.  מה שלא תמיד קורה בבתי ספר אחרים וזה כיף גדול שמסייעים לי להגשים את החלום שלי".

 

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן