חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איתור נזילות ללא הרס – כל מה שצריך לדעת

קרדיט לתמונה Freepik

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, בכל בית עלולה לצוץ תקלה כזו או אחרת אשר עשויה להוביל למצב של נזילה בבית. זאת בעוד כי נזילות עשויות להתרחש משורה רחבה של סיבות שונות, בין אם מדובר על צינור שהתיישן ובין אם מדובר על חדירה של שורשים לצנרת. בחלק מהמקרים, חשוב לזכור כי אף ישנים נזקים שנגרמים בעקבות תיקוני תשתיות או לחילופין הפסקות מים שחוזרות לעיתים קרובות. על כן, הסיבה לא באמת גורמת לשינוי מיוחד שכן, עליכם לוודא כי אתם פותרים את הבעיה, והכי חשוב יהיה כי הפתרון יתבצע ללא הרס.

אז מה זה איתור נזילות ללא הרס?

איתור נזילות ללא הרס הוא תהליך אשר מתבצע בעזרת ציוד חדשני ומתקדם שנועד להעניק פתרון ללא הרס. זאת בעוד כי קיים מגוון רחב של שיטות שונות שבעזרתם ניתן לאתר נזילות מבלי לגעת כלל בקירות, ברצפה או לחילופין במעטפת של הבית:

  • מצלמה תרמית – המצלמה התרמית היא למעשה אחת מהכלים הנפוצים ביותר לאיתור נזילות, בעוד כי מדובר על מצלמה אשר מחזיקה באפשרות לאבחן בעיות בצנרת הביתית תוך אבחנה של הבדלי טמפרטורה במים. על מנת להשתמש במצלמה, יש לחמם היטב את המים של ברזי הבית ולעבור באמצעות המצלמה על אזורי הצנרת במטרה לאבחן באיזה אזור קיים הבדל בטמפרטורה שכן, כך למעשה ניתן ללמוד על מקור הנזילה.
  • חיישן גז – במידה ומדובר על נזילה בברז של המים הקרים או שלחילופין מדובר על תקלה המתרחשת בעונת החורף, הרי ששימוש במצלמה התרמית לא יפתור את הבעיה כי הבדלי הטמפרטורה לא יורגשו. בתרחישים שכאלה, ניתן לבצע איתור נזילות באמצעות חיישן גז. בתהליך זה, מזרימים גז אל תוך הצנרת הביתית לכל אורכה, בעוד כי תפקידו של הגז הוא לפרצוץ כלפי חוץ במיקום הבעייתי. כך למעשה, ניתן לאתר נזילה באמצעות חיישן הגז הייעודי.

איתור נזילות ללא הרס – כמה זה עולה?

בעת בה אתם מעוניינים להזמין שירות של איתור נזילות ללא הרס, הרי שבראש ובראשונה חשוב להבין מה נכלל בשירות אותו אתם מבקשים. תחילה, נסו לברר האם אכן מדובר על איש מקצוע שמחזיק בארגז הכלים המתאים לצורך איתור נזילות. נוסף על כך, וודאו כי אותו אינסטלטור מחזיק בהכשרה לאיתור נזילות, תוך מתן דגש על תהליכי איתור ללא הרס. כמו כן, בעת בה אתם סוגרים את עניין העלויות, חשוב לבדוק כי מדובר על עלות אותה תשלמו רק במידה והבעיה תתוקן. במילים אחרות – במידה והמצלמה התרמית לא תצליח לאתר שום דבר, הרי שעליכם יהיה לשלם אך ורק דמי ביקור. על כך, קשת המחירים בענף היא רחבה והיא נעה בממוצע בין 1,200 לבין 2,000 ש"ח.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן