חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אין מספיק אכיפה בבתי הספר בעיר" 📸

הורים באשקלון מודאגים מהתפרצות הקורונה במוסדות חינוך ברחבי הארץ וטוענים: "אין אכיפה בפרט בכיתות הגבוהות, הצוותים החינוכיים לא שולטים על המצב". יו"ר פורום ההורים העירוני:  "הימים האחרונים מעידים כי הרפיון שחל בחלק מהציבור אודות כללי משרד הבריאות הביאו למצב של עליה ניכרת בתחלואה" 📸 מילן מועלם


בהלת הקורונה חוזרת לעיר: הורים לילדים בחטיבות ובתיכונים טוענים היום כי בחלקם חלה התרופפות של ממש במשמעת והנחיות משרד הבריאות לא נשמרות כראוי.

לטענת הורים, אין אכיפה מספקת בסביבת מוסדות החינוך וגם חלק מצוותי ההוראה פחות מקפידים על שמירת הנהלים – מסכות, שמירת מרחק והתקהלויות בהפסקות ובסיום היום.

ההורים הביעו חשש שהתפרצות הקורונה שמתרחשת ממש בימים אלו ברחבי הארץ ובפרט בירושלים, תגיע גם לאשקלון ומתעקשים שיש להגביר את האכיפה או לסגור את בתי הספר.

דוברות העירייה.

 

אמא לשני ילדים בוגרים באחד המקיפים בעיר סיפרה: "בסוף היום כולם מתקבצים בשער בית הספר. הילדים לוחצים ידיים, מתחבקים, יושבים אחד ליד השני. אין שום שמירה על נהלים ושום אכיפה. האם שווה שנביא את הקורונה בחזרה לעיר רק בשביל שהילדים יקבלו בגרויות ותעודות בסוף השנה? איפה המשטרה? איפה העירייה? איפה משרד הבריאות שלא מפקח על האכיפה? לא רחוק היום שנשמע על מקרה קורונה בבית ספר אם זה רק ימשך כמו שזה היום. הצוותים לא שולטים על המצב".

יו"ר פורום ההורים העירוני, אברהם רווח קרא היום לצוותי ההוראה ולתלמידים להקפיד על שמירת הנהלים. רווח עוקב גם הוא אחר ההתפתחויות ואמר ל'זירה' :"הוכח מעל לכל ספק כי שמירה על הנחיות משרד הבריאות לרבות מסכה וכללי הגיינה מצילות חיים. הימים האחרונים מעידים כי הרפיון שחל בחלק מהציבור אודות כללי משרד הבריאות הביאו למצב של עליה ניכרת בתחלואה. אני פונה למנהלים לסגלי ההוראה ולתלמידים להמשיך דווקא עתה ביתר שאת לשמור על הכללים למען בריאות כולנו".

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן