חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך השכרת רשת צל משפיעה על האירוע שלכם לטובה?

קרדיט bambuk-events.co.il

אירוח מפגשים באוויר הפתוח הפך בשנים האחרונות להרבה יותר מטרנד. מפגשים חברתיים ומקצועיים רבים נערכים כיום בטבע עוצר הנשימה של ישראל. מצפון לדרום, ישנם מספר אזורים שהם אידיאליים להקמת מתחמים עם רשתות צל כמו פארקים ציבוריים, חופים, חורשות ואפילו חצרות ביתיות. הבעיה היא שאם לא נתכנן מראש ונפנה לשירותי השכרת רשת צל לאירועים, כל היתרונות של אירועים בחוץ עלולים ללכת לאיבוד אם מזג האוויר יחליט לא לשתף פעולה. לכן במקרים אלו חשוב להיות מוכנים מראש.

השכרת רשת צל והתפקיד הקריטי שממלא הצל באירועים

כיום, השכרת רשת צל לכל אירוע בחוץ היא העצה המעשית ביותר שניתנת על ידי האחראים על תכנונו וביצועו. הסיבה העיקרית היא האקלים בישראל, שבו השמש קופחת עלינו ללא הרף במשך רוב ימות השנה. כשחם בחוץ, ארגון פעילויות באוויר הפתוח עשוי להיות די מאתגר. למרות שזה לא יקרה באופן בלעדי מכיוון שמזג האוויר בישראל עלול להיות בלתי צפוי בכל יום נתון בשנה. בנוסף, כאשר אירועים ארוכי טווח (כמו ריקודים) יכולים להימשך מספר שעות והם באמת אינטנסיביים. אם לא תתאמצו מראש להקים את רשת הצל, המבקרים עלולים למצוא כי השהות שלהם בחוץ לא נוחה או נעימה להם גם בימים קרירים.

רשתות הצל יכולות למלא מגוון תפקידים אחרים. הן יכולות לספק את ההבחנה הדרושה לעתים קרובות באתר האירוע בין, למשל, אזור קבלת הפנים לאזור האוכל או הריקוד. העובדה שהרשתות המודרניות, המשמשות בתור פתרונות הצללה לאירועים , מתאפיינות במראה ויזואלי מדהים עשויה מאוד לעזור בעיצוב האירוע ואף להקנות לו יוקרתיות מסוימת.

 

היכן ניתן למצוא שימוש ברשתות הצללה?

השימוש ברשתות צל גדל לאחרונה, ובהשוואה לחלופות הצללה אחרות, הרי מדובר בחלופה מעשית וחסכונית. כמעט בכל מקום קיימות רשתות צל. הם עשויים לשמש כדי לספק צל על אזורי משחקים, מדשאות, התכנסויות, בריכות שחייה, אתרי קמפינג, מגרשי ספורט, מגרשי חניה ומקומות חיצוניים אחרים. כמו כן, הרשתות עשויות להיראות באתרי בנייה כרשת צל לראשי העובדים וכדרך ההצללה המועדפת על המפעל בכל הנוגע לאחסון חפצים בחוץ במהלך הקיץ.

חשוב להיות מודע לכך שרשתות הצל משתנות באחוזי הצללה מ-50% ל-90%, כאשר אחוזי הצללה גדולים יותר קיימים ברשתות כהות יותר. בכל הנוגע למציאת פתרונות להצללת אירועים, הרשתות מקלות עלינו בהרבה, אך עדיין צריך לשקול כיצד להקים אותן בשטח. חברת השכרת רשת צל לאירועים מציעים בדרך כלל שירותי הקמת הרשתות במקום האירוע והורדתן בסיומו, יחד עם עוד תשתיות הכרחיות לקיום האירוע.

בהתאם לאירוע, למספר המשתתפים ולגודל השטח העומד לרשותכם, תוכלו לבחור את הגודל והגוון הנכונים עבר שירותי השכרת רשת צל. ניתן לשים את רשתות הצל בכל מקום, מה שמאפשר לכם לארח את האירוע האידיאלי בין אם מדובר באירוע רחב היקף עם ילדים או מבוגרים, המתקיים על חוף הים או על הדשא.

חברת במבוק מתמחה במתן שירותי השכרת רשת צל. העסק מציע מגוון רחב של רשתות ללקוחותיו בגדלים, צורות ורמות הצללה מגוונות, המיוצרות מחומרים שונים. הצוות המוסמך של החברה מציע לכם את שירותי ההתקנה של רשתות הצל ברמה הגבוה ביותר הודות למומחיות והניסיון שצברו לאורך שנות עבודתם הרבות בתעשיית ההצללה הישראלית.

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן