חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך בוחרים את הבידור המתאים לטיסה?

קרדיט לתמונה Freepik

טיסות ארוכות יכולות להיות מייגעות, אבל הבידור הנכון יכול להפוך את המסע שלכם למהנה וחלק. לא בטוחים איזה בידור מתאים? לאחר הזמנת טיסה בנקודות שצברתם בכרטיס האשראי שלכם, הצעד הבא הוא לחקור את האפשרויות ולדאוג שאתם עושים את הפעולות הדרושות בשביל לוודא שהבידור הנבחר יהיה לכם זמין על המטוס.

גיוון, גיוון, גיוון

כשאתם מתכוננים לטיסה, כדאי לגוון את אפשרויות הבידור שלכם. דאגו לכלול בספריה שלכם סוגי מדיה שונים – סרטים, סדרות טלוויזיה, ספרים ופודקאסטים – כדי לוודא שבכל רגע נתון תהיה לכם דרך טובה להעביר את הזמן, לא משנה מה מצב הרוח שלכם וכמה זמן נותר לטיסה.

בחרו סרטים וסדרות טלוויזיה

שקלו את אורך הטיסה שלכם, ובחרו אפשרויות שמתאימות לטווח הזמן הזה. עבור טיסות ארוכות יותר, עדיף לשלב סרטים ממספר ז'אנרים שונים ו/או סדרה עם מספר פרקים.

בחירת ספרים

ספרים הם דרך מצוינת להעביר זמן בטיסה. המפתח הוא לבחור כאלה שמתאימים לתחומי העניין שלכם, מספיק כדי לשמור אתכם מעורבים במשך שעות. שקלו את אורך הספר ואת מהירות הקריאה שלכם. ספרים אלקטרוניים הם אפשרות נוחה מכיוון שהם אינם תופסים מקום פיזי, וניתן להביא מספר כותרים ללא משקל נוסף.

בחירת פודקאסטים

פודקאסטים יכולים להיות מרתקים, ומתאימים במיוחד במהלך טיסות. מתוכן חינוכי ועד בידור, יש פודקאסט כמעט בכל נושא שאתם יכולים לדמיין. לפני הטיסה, בחרו מגוון פרקים כדי להבטיח שיש לכם מספיק תוכן לכל המסע.

הכנת המכשירים שלכם

ודא שכל המכשירים שלכם טעונים במלואם לפני הטיסה. שקלו להביא מטען נייד, מכיוון שלא כל הטיסות מציעות יציאות טעינה. כמו כן, זכרו להוריד את כל תוכן הבידור שלכם מראש למכשירים, מכיוון שאולי לא תהיה לכם גישה לאינטרנט מהיר כדי להזרים או להוריד תוכן במהלך הטיסה.

שימו לב לרמות הרעש

התחשבו בשאר הנוסעים על ידי שימוש באוזניות. אוזניות עם אופציה לביטול רעשים הן השקעה מצוינת לנוסעים מתמידים, מכיוון שהן יכולות לשפר משמעותית את חווית השמע על ידי חסימת רעשי מנוע ופטפוטים בתא הנוסעים.

מה חברת התעופה מציעה?

חברות תעופה מסוימות מציעות מערכות בידור נרחבות בטיסה הכוללות מגוון רחב של סרטים, תוכניות טלוויזיה ומוזיקה. לפני הטיסה, בדקו את אתר האינטרנט של חברת התעופה כדי לראות מה זמין. חלק מחברות התעופה אפילו מפעילות אפליקציות, שדרכן אתם יכולים להזרים תוכן ישירות למכשיר שלכם.

הבחירה בידיים שלכם

בחירת הבידור המתאים לטיסה יכולה לעשות הבדל משמעותי במידת הנוחות לאורך הדרך. על ידי גיוון אפשרויות הבידור, בחירה נכונה והכנת המכשירים מראש, לא יהיה לכם רגע משמעמם.

כעת, כל שנותר לכם הוא לברר כמה נקודות טיסה צברתם בכרטיס ולהמיר אותן עבור הזמנת טיסות ומלונות. מי יודע? עם כל הבידור שסידרתם לעצמכם לטיסה, אולי לא תרצו בכלל לרדת מהמטוס כאשר תגיעו ליעד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבתם את הכתבה? שתפו...

מה חדש?

דילוג לתוכן